کد خبر: ۱۴۹۳۴
Capture4

دانلود رایگان کتاب Nutrition through the Life Cycles, 4th Ed. 2010

 

623 صفحه

حجم فایل: 9 مگابایت

 

لینک دانلود

 

کتاب Nutrition through the Life Cycles (تغذیه در دورانهای زندگی) به عنوان یکی از کتاب های پرطرفدار مرجع تغذیه ای در تمام مقاطع تحصیلی نقش به سزایی در آموزش مفاهیم اصلی و پایه ای تغذیه در دوران های مختلف زندگی به علم آموزان این رشته داشته است.

نویسنده این کتاب خانم دکتر Judiet E Brown محقق رشته تغذیه ، نویسنده و مشاور صنایع غذایی و دارویی و برنامه های دولتی سلامت است که به عنوان یک پروفسور بازنشسته بخش اپیدمیولوژی و دپارتمان مامایی و امراض زنانه دانشگاه مینی سوتا تحقیقات کامل و جامعی در رابطه با تغذیه و سلامت انجام داده است.

این کتاب چهار ویرایش دارد که ویرایش چهارم آن در ۹ ژوئن سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه گردید . ویرایش چهارم این کتاب از تحقیقات اخیر برای توضیح ضرورت کاربرد برنامه ها و آموزه های تغذیه ای برای رشد، پیشرفت و فعالیت نرمال افراد در تمام مراحل زندگی استفاده می کند. این کتاب به طرز جالبی مفاهیم کلیدی را با خاطرنشان کردن تحقیقات جدید و نوپای تغذیه در زمینه بیماری های قلبی عروقی ، دیابت و دیگر زمینه ها برای ما روشن می سازد.

به طور کلی این کتاب در ۱۹ فصل ارائه شده که در فصل های مختلف شرایط تغذیه در دوران های بارداری، شیردهی، کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و… را بیان نموده است. همان طور که گفته شد متن این کتاب توسط یک تیم نویسنده ماهر به سرپرستی دکتر E Brown به رشته تحریر درآمده و از طیف گسترده ای از گزارشات تغذیه بالینی که از محققان و رژیم شناسان ماهر به ثبت رسیده بهره می برد. این بدین معنی است که شما می توانید مفاهیم عمده و اصلی را به آسانی درک کرده و به کار بگیرید.

 

نظر شما
ادامه