کد خبر: ۱۵۰۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: هفتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته برگزار می شود.

علی وحدتی اظهارداشت: هفتمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته از تاریخ 17 لغایت 20 دی ماه به مدت چهار روز با حضور 65 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی در فضایی به مساحت سه هزارو 600 مترمربع برپا می شود.

وی افزود: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه 51 درصد در بخش دامپروری و نهاده ها، 33 درصد در بخش تجهیزات دامپروری و 15 درصد در بخش دامپزشکی از استانهای تهران، اصفهان، گلستان، مازندران، قزوین، فارس و مازندران و نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای هلند، اسپانیا، مالزی، دانمارک، آلمان، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند.

وحدتی بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره کرد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین ساخت و تولید جت هیتر مخصوص مرغداری و گلخانه، انشارات تخصصی علوم دامی و دامپزشکی، فرآوری دانه های روغنی، تولید دستگاه های شیردوش ثابت و سیار تجهیزات دامپروری و کشاورزی، تولید تجهیزات مرغداری، تولید مکمل، کنسانتره و افزودنی های خوراک دام و طیور و نهاده های وابسته به آن، تجهیزات مرغداری، خوراک دام و طیور و آبزیان، طراحی، تولید و ساخت انواع دستگاههای بسته بندی علوفه، داروهای دام و طیور، مرغداری پرورش پولت، خوراک دان، پسته، کشاورزی، تخم مرغ، تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی صنعتی، اتوماسیون مرغداری از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان و متخصصان است.

منبع خبر:وت پارس

نظر شما
ادامه