کد خبر: ۱۵۰۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
دکتر فرجی دانا وزیر علوم، طی حکمی دکتر رحیم حب نقی (دامپزشک، متخصص پاتولوژی دامپزشکی) را به سرپرستی دانشگاه ارومیه منصوب کرد ...
2222222
3333333

دکتر رحیم حب نقی، مدیر گروه پاتوبیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه است که سابقه ریاست دانشگاه طی سال های 76-80 را در کارنامه مسوولیت‌های اجرایی خود دارد.

همچنین فرجی دانا، ضمن قبول استعفای دکتر حسن صدقی، اظهار امیدواری کرد که دانشگاه ارومیه کماکان از تجارب وی بهره مند گردد و از خدمات ارزنده "دکتر حسن صدقی" طی سال های 84 تا 92 در دانشگاه ارومیه، تقدیر کرد.

 

اتوبیوگرافی دکتر رحیم حب نقی:

اینجانب در بهمن ماه 1338 در ارومیه بدنیا آمده دردبستان دهقان، مدرسه راهنمایی مستشاری و دبیرستان جامع (معنوی)تحصیل کرده در سال 1358 ازرشته دامپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شدم. در سال1365 به عنوان دکترای عمومی دامپزشکی فارغ التحصیل شده وهمان سال به عنوان مربی به استخدام دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه درآمدم. در 1366 دراولین دوره تخصصی پاتولوزی دامپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شده و در 1373 از پایان نامه تخصصی خود دفاع نمودم.از سال 1370 وهمزمان با انجام کار های مربوط به پایان نامه دوره دکتری ، دردانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه در حوزه مدیریتی نیز همکاری داشته و بعد از دفاعیه پایان نامه، بعنوان معاون اداری - مالی دانشگاه و در مهر ماه سال 1376 بعنوان رییس دانشگاه ارومیه انتخاب شدم.از مهمترین کار های دوره ریاست اینجانب اجرای طرح تجمیع واحد های دانشگاه های ارومیه و علوم پزشکی ارومیه در پردیس نازلو و تاسیس چند مرکز پژوهشی در پردیس شهرمی باشد. هم اکنون در گروپاتوبیولوژی دانشکده دامپزشکی و بهنوان مدیر گروه مشغول خدمت می باشم.

در سال های تعطیلی دانشگاه (انقلاب فرهنگی) در جهاد سازندگی مناطق کرد نشین و مرزی " سرو " و تحت مدیریت شهید حمید باکری مشغول به خدمت بودم . در دوران دانشجویی و در بحبوحه جنگ تحمیلی در سه عملیات والفجر مقدماتی ، والفجر یک و والفجر دو بعنوان رزمنده در واحد اطلاعات و عملیات لشکر عاشورا حضور داشته ام.

مدارک علمی دانشگاهی:

- دکترای عمومی دامپزشکی: دانشگاه تهران (1365)

- دکترای تخصصی پاتولوژی دامپزشکی : دانشگاه تهران (1373)

 

مرتبه علمی:

دانشیار پایه 32

 

وضعیت شغلی و مسئولیت اجرایی:

معاون آموزشی دانشکده : 71-1370

معاون اداری و مالی دانشکده: 73-1372

معاون اداری و مالی دانشگاه : 76-1373

رییس دانشگاه :80-1376

رییس پژوهشکده علوم وفناوری زیستی:84-1382

مدیر گروه بیوتکنولوژی گیاهان دارویی و صنعتی: 84-1382

مدیر گروه پاتوبیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه: از 1388 تاکنون

 

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
1
0
انسان فرهيخته اي هستند تبريك ميگویم انشاله مدیر کل ...... استان هم تغییر خواهد کرد
edris
|
-
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
0
در دوران رياست قبلي دانشگاه اروميه و به خصوص دانشکده دامپزشکي وضعيت مالي خوبي نداشته اما با شناختي که از ايشان دارم وچند سال حضور در کلاس ايشان ميدانم تغيبرات عالي پيش مي اورد و اتخاب ايشان بسيار شايسته است
دکتر لیلا حسینی
|
-
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
با سلام و تبریک فراوان به استاند گرانقدرجناب آقای دکتر حب نقی.با اینکه در مجموعه بزرگ دانشگاه ارومیه از قدیم رسم بر این بود که یک دکتر از دامپزشکی رییس دانشگاه شود دکتر صدقی تا حدودی سنت شکن بودند. اینک بسیار خوشحالم که سرپرستی دانشگاه دوباره به دست توانای اساتید دانشکده دامپزشکی افتاد. امیدوارم انسان والامقام و اخلاق مداری چون آقای دکتر حب نقی در راستای انجام وظایف محوله و بخصوص رسیدگی به دانشکده دامپزشکی ارومیه موفق و موید باشند.
عمو
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
مدیر کل ....تغییر کند چی به شما می رسد. خانه از پای بست ویران است
توماج
|
-
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
با سلام و تبریک ، دانشگاه ارومیه پتانسیلهای فراوانی دارد اما تا کنون به آنچه لایقش است نرسیده ؛ حلقه مفقوده این پتانسیل ها و موفقیتها مدیریت سالم ، متمرکز ، بی حاشیه و همه بعدی است ؛ با شناختی که از جنابعالی داریم انتظار میرود جایگاه دانشگاه ارومیه در تمام ابعاد علمی ، سیاسی ، فرهنگی ، هنری، اجتماعی ، کار آفرینی ، ارتباط واقعی با صنعت ، کیفیت صحیح آموزش و رفاه لایق اساتید و دانشجویان زشد چشمگیر و توسعه پایدار یابد .
نظر شما
ادامه