کد خبر: ۱۵۲۰۸

 

هیأت نمایندگان اعزامی ایران به هندوستان، سفر خود را آغاز کرد

 

هیأت اعزامی به کشور هندوستان برای آنالیز آلودگی برنج‌های وارداتی از مبداء، روز گذشته سفر خود را به این کشور آغاز کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: به‌علت عضویت در کمیسیون تلفیق، نتوانستم در هیأت اعزامی به کشور هندوستان حاضر شوم؛ لذا انصراف داده و همکارم، مهندس نوروزی به همراه هیأت اعزامی به هندوستان سفر کرده است.

عباس پاپی‌زاده افزود: در زمان حاضر، پرونده بررسی آلودگی برنج‌های آلوده و گوشت‌های آلوده در کمیسیون در جریان است و هیأت اعزامی به هندوستان، پس از یک هفته اطلاعات خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار کمیسیون قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: این هیأت بنا دارد در شالیزارهای برداشت برنج حاضر شده و با آنالیز خاک و بررسی چگونگی برداشت، صحت و سقم آلودگی به فلزات سنگین و میزان آن را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی درباره گوشت‌های آلوده ادامه داد: هنوز اثبات مؤثری برای کمیسیون صورت نگرفته که بتوان درباره آن اظهار نظر کرد.

پاپی‌زاده تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی به همراه کمیسیون بهداشت و درمان با نظر رئیس قوه مقننه، سلامت غذایی مردم را پیگیری کرده و تا حصول نتیجه، آن را ادامه خواهند داد./

نظر شما
ادامه