کد خبر: ۱۵۲۷۷


دکتر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر کهرام رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از شعبه مرکزی( اراک) موسسه رازی بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی موسسه رازی قبل از این بازدید طی جلسه ای در استانداری مرکزی با حضور مهندس  مقیمی استاندار مرکزی ، دکتر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی  استان، دکتر کهرام رئیس موسسه رازی ، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان و رئیس موسسه رازی شعبه اراک ، در خصوص فعالیتهای شعبه اراک این موسسه  بخصوص در زمینه فعالیتهای تولیدی و جذب نیروی انسانی بحث و گفتگو شد.
 در این جلسه استاندار مرکزی  اظهار داشت : استانداری مرکزی از شعبه اراک پشتیبانی و حمایت همه جانبه می نماید  تا این شعبه بتواند با  تمام توان  در راستای  تولیدات فرآورده های بیولوژیک گام موثری  بردارد.
این گزارش می افزاید : پس  از پایان جلسه ، این مسئولین  از  قسمت  های  مختلف  اداری،  آزمایشگاهی  و تولیدی شعبه بازدید نمودند .
در این گزارش آمده است : در  جلسه ای  که  در حاشیه این بازدید برگزار شد ، دکتر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی ، مطالبی را در خصوص هر چه بیشتر فعال شدن شعبه بیان نمود و اظهار داشت : شعبه اراک می بایست با  ایجاد ارتباط تحقیقاتی مشترک با مراکز  تحقیقاتی و دانشگاهی بخصوص مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان و استفاده متقابل از ظرفیت های موجود این مرکز نسبت به تقویت بنیه علمی و تحقیقاتی خود و پیشرفت روز افزون شعبه اهتمام ورزد.
دکتر زند در ادامه بیانات خود برلزوم تولید کیتهای تحقیقی با محوریت  اراک تاکید نمود.
 در این جلسه دکتر کهرام رئیس موسسه رازی گفت : باید نیروی انسانی متخصص این شعبه تقویت شود همچنین ملزومات خط  تولید  کیتهای  تشخیصی  و  تولید واکسنهای  ماهی  و  نو ترکیب فراهم  گردد.
در بخش دیگر این جلسه دکتر  حسینی رئیس موسسه رازی شعبه اراک ، مطالبی را در ارتباط با اهم فعالیتهای  صورت گرفته در حوزه های  اداری، تحقیقاتی و تولیدی  شعبه ،ارائه نمود.
 گفتنی است در  این  جلسه  در  خصوص  تهیه  دستورالعمل و چگونگی  فروش  دانش  فنی  بعضی  از تولیدات شعبه  به  بخش  خصوصی  نیز بحث  و  گفتگو  شد. 




نظر شما
ادامه