کد خبر: ۱۵۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

با توجه به جایگاه پژوهش و به استناد مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پنجمین سال متوالی در سال تحصیلی 94-93 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی در 20 مرکز تحقیقاتی می‌نماید. جهت مشاهده جدول اطلاعات مراکز مجری این دوره اینجا را کلیک کنید.

داوطلبان عزیز: ضروری است قبل از ثبت نام در سایت، جدول فوق را با دقت مطالعه کرده، با مراکز و اساتید راهنمای مورد نظر خود تماس حاصل نموده تا از شرایط اختصاصی مراکز اطلاع یابید و از تمایل خود برای گذراندن دوره در حیطه پژوهشی مربوط به آن مرکز و استاد راهنمای پیشنهادی خود اطمینان حاصل نمایید. جهت دریافت نشانی و شماره تماس مراکز اینجا را کلیک نمائید.

پذیرش نهایی بر اساس احراز شرایط عمومی و اختصاصی و نتیجه مصاحبه حضوری طبق آئین‌نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی(PhD by Research)صورت خواهد گرفت. داوطلبین ضروری است آیین‌نامه دکتری تخصصی پژوهشی را که در سایت معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و همچنین سایت دفتر هماهنگی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجود می باشد، به دقت مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه پیوست جهت ثبت نامازتاریخ 7 بهمن ماه 1392 لغایت 14 فروردین ماه 1393به سایت http://etr.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

توجه:

الف- نظر به اینکه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی بصورت تمام وقت می باشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام ، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آنرا نزد خود نگه دارند.

روش ثبت نام و مدارک مورد نیاز جهت اسکن در سایت اعلام شده

1 - تکمیل فرم ثبت نام (داوطلب فقط ملزم به انتخاب یک مرکز تحقیقاتی جهت ادامه تحصیل می باشد)

2-اسکن صفحاتی که نمایانگر 2 مقاله تحقیقی(Original)که منتشرشده در مجلات معتبر ایندکس شده بین المللی نوع یک(ISI-PUBMED)بعنوان نویسنده اول یا مسئول باشد. ( تمامی صفحات مقاله مورد نظر نمی باشد. )

3 – اسکن مدرک معتبری که نشان دهنده ایندکس شدن مقاله در سایت ISI Web of Science یاPUBMEDباشد(به عنوان مثال مقاله مربوطه از سایتISI Web of Scienceیا PUBMEDدانلود شده باشد. لازم به ذکر است مدارک مربوطه به ایندکس مقاله در سایتISI Web of Knowledgeمورد قبول نمی باشد.)

4- اسکن آخرین مدرک تحصیلی

5- اسکن کارت ملی

6- اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت دارا بودن توضیحات صفحه آخر)

7- اسکن فیش بانکی واریزی به مبلغ 000/300 ریال بابت حق ثبت نام به شماره 27619004/42 نزد بانک ملت شعبه هجرت کد 4/6340 با کد شناسه 24/003

8-اسکن گواهی نمره زبان

حداقل نمره قبولی در آزمون زبان به یکی از صورتهای زیر می باشد:

· MHLEحداقل نمره50(نمرات 45 تا 49 بصورت مشروط)

.MSRT و (MCHEسابق) حداقل نمره50و یا475(نمرات45 تا 49 و یا 455 تا 474 بصورت مشروط)

· TOEFLحداقل نمره480(شامل تافل های خارج از کشور و آزمون های تافل موسسهETSکه به دو صورتPBTوIBTو تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.نمرات 432 لغایت 479 بصورت مشروط)

· TOLIMOحداقل نمره480(نمرات432لغایت479بصورت مشروط)(شامل تافل های خارج از کشور و آزمونهای تافل موسسهESTکه به دو صورتPBT وIBTو تحت نظر سازمان سنجش آموزش برگزار می شود.)

· IELTSحداقل نمره5(مدرک آکادمیک)(نمرات 5/4 تا 9/4 بصورت مشروط)

· MELABحداقل نمره70(نمرات 63 لغایت 69 بصورت مشروط)

-از تاریخ اخذ مدرک زبان نباید بیش از دو سال گذشته باشد.

در صورت داشتن نمره زبان مشروط در آزمونهای MHLEوMCHE متقاضی می تواند تا پایان سال اول تحصیل نسبت به ارائه مدرک با نمره قابل قبول اقدام لازم بعمل آورد. در غیر این صورت از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.داوطلبین محترم لازم است بعد از اسکن مدارک و دریافت کد رهگیری حداقل بعد از یک هفته بمنظور اطمینان از دریافت مدارک و کنترل مدارک، مجدداٌ به سایت مربوطه مراجعه و پیغام های کاربر را دریافت نمایند و تا زمان دریافت پیام " تکمیل مدارک پژوهشی" به سایت مراجعه نمایند.

پس از پایان مدت ثبت نام، اسامی افراد واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

- در خصوص شهریه دوره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سمیرا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
این مدرک به درد جذب هیئت علمی می خوره یا فعلا آینده اش معلوم نیست؟ ممکنه توی اون مراکز تحقیقاتی جذب بشن؟ تسهیلاتی به این دانشجوها یا طرحشون میدن؟ کسی هست که این کار رو انجام داده باشه؟
نظر شما
ادامه