کد خبر: ۱۵۷۵۴
به گزارش  ایرنا ، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بهبهان، در این ارتباط گفت: در این نشست مشکلات و مسایل مربوط به فعالان بخش خصوصی دامپزشکی در سطح شهرستان مطرح و راهکارهای لازم در این خصوص برای ساماندهی معضلات پیش رو ارایه شد.

دکتر ˈامین الله قنواتیˈ اظهار داشت: در این نشست کاری ضمن توضیح قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور مطالبی پیرامون لزوم ارتباط و تعامل هر چه بیشتر بین اداره دامپزشکی و بخش خصوصی، لزوم افزایش خدمات پاراکلینیکی در جهت تشخیص بهتر بیماری ها،حضور مداوم مسوول فنی داروخانه ها در محل کار خود در زمان فعالیت داروخانه و عدم فروش دارو بدون نسخه توسط داروخانه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان این نشست در خصوص جلوگیری از قاچاق دارو و واکسن های دامی از استان های همجوار و فروش بی رویه و بدون نسخه داروها و واکسن های دامی و وارد شدن آن به چرخه مصرف شهرستان بهبهان مطالبی عنوان کرد و در ادامه خواستار همکاری و مساعدت همگی برای برخورد با این معضل شد.

بیشتر کارهای عملیاتی همچون تزریق واکسن ، دارو ومایه کوبی و معاینه و درمان دام توسط بخش خصوصی و با نظارت اداره کل دامپزشکی خوزستان انجام می شود.
نظر شما
ادامه