کد خبر: ۱۵۷۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از مراجعان نظام دامپزشکی مازندران با ابراز گلایه از عملکرد این شورا در استان خواستار انعکاس رسانه‌ای مشکل ارباب رجوع این سازمان شدند.

بیشتر گلایه‌های مطرح شده در این ارتباط مربوط به عدم حضور رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران در محل کار به دلیل مشغله‌کاری در بخش دیگر بود.

مراجعان که تعداد آنها حدود 40 نفر است اعلام کردند که مسئول دامپزشکی در زمانی که قانون برای حضور در محل کار تعیین کرده حضور نمی‌یابد و نماینده که برای رسیدگی به امور انتخاب شده نیز حق اقدام برای رفع مشکل مراجعان را ندارد.

عدم حضور به‌موقع در محل کار و بار سنگین مراجعان از دیگر مواردی است که مراجعه‌ کنندگان اعلام کردند.

ربیع قبادیان یکی از مراجعه ‌کنندگان درباره عدم حضور شمسعلی معلم رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: رئیس شورا امروز پنج‌شنبه ساعت 11 در محل کارش حضور یافت و در دیگر روزهای هفته، وقتی برای رفع مشکل مراجعه ‌کنندگان ندارد.

وی بیان داشت: در دیگر روزها نیز این مسئول در محل کارش حضور ندارد و به دلیل حجم مراجعاتی که به این دفتر وجود دارد امکان رفع مشکل مراجعه‌ کنندگان در یک روز وجود ندارد.

رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اعلام اینکه برای صدور هر مجوز قانون به من فرصت یک ماهه داده و بنده 30 درصد پرونده‌ها را قبل از 10 روز و 50 درصد پرونده‌ها را قبل از 20 روز رسیدگی می‌کنم.

شمسعلی معلم در ادامه خاطرنشان کرد: بقیه پرونده‌ها نیز به دلیل نقص مدرک برگشت می‌خورد.

این مسئول اضافه کرد: از بخش خصوصی هستم و در این دفتر هیچ‌گونه حقوق و مزایایی دریافت نمی‌کنم و خودم را موظف به حضور بیشتر در دفتر نمی‌بینم.

وی بیان داشت: عملکردم در این سازمان مبین کار من است که در صدور مجوز در کشور رتبه نخست در اختیار شورای نظام پزشکی مازندران است.

معلم گفت: امروز هم از صبح تاکنون در دفتر کارم حضور دارم و تعداد مراجعه ‌کنندگان نیز زیاد است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران نیز در جلسه‌ای که به این منظور در محل شورای نظام دامپزشکی مازندران برگزار شد، ابراز داشت: در حال حاضر در جلسه‌ای هستم که در محل شورا در حال برگزاری است.

مجید مختاری عنوان کرد: مراجعه ‌کنندگان و کسانی که احساس می‌کنند که در صدور مجوز مشکلاتی وجود دارد، مشکلات را به صورت مکتوب مطرح کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران ادامه داد: بیان مشکلات به صورت کلی قابلیت پیگیری ندارد.

وی تصریح کرد: رئیس شورای دامپزشکی در هفته دو روز در محل کارش حضور دارد و نماینده‌ای برای بررسی مشکلات در محل کارش نیز حاضر است.

موضوع حضور نماینده را با یکی از معترضان مطرح کردیم که در پاسخ ما گفت: نماینده رئیس شورای دامپزشکی حق هیچ‌گونه تایید و امضا ندارد.

این معترض با اشاره به عملکرد شورای دامپزشکی مازندران اذعان داشت: مشکلات مربوط به شورای نظام دامپزشکی مازندران را به اطلاع مسئولان استانداری مازندران نیز رساندیم که نسبت به کاهش دغدغه مراجعان اقدام شود.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
0
بسمه تعالی. این وضعیت فقط در مازندران است؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
0
بد بختی از وقتی شروع شد که نظام دار شدیم مگه قبلها که نظام نبود چطوری بود؟ این نظام دامپزشکی فقط و فقط و فقط پول گرفتن بلده و وسلام
نظر شما
ادامه