کد خبر: ۱۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهردکتر محسن مشکوة مدیر کل سابق دفتر بررسی ،مبارزه و مراقبت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور در گفتگو با نشریه حکیم مهر ضمن مرور خاطرات تلخ و شیرین فعالیت دامپزشکی و مدیریتی خود به سؤالاتی درباره موضوعات مختلف پاسخ داد.
وی در این گفتگو صراحتاً از عدم ورود به ساختار دولتی در صورت فراهم بودن انتخاب مجدد و بازگشت به قدیم سخن گفت و به جوانان توصیه کرد فعالیت در بخش خصوصی را جدی بگیرند.
دکتر مشکوة با اشاره به سوابق تحصیلی خود در مقاطع مختلف از خاطره از دست دادن دوست دوران دبیرستان خود بر اثر ابتلا به هاری به عنوان خاطره‌ای تلخ یاد کرد و فائق آمدن بر سخت‌زایی ماده گاوی در روز پس از ازدواج خویش را از خاطرات شیرین خود برشمرد.
رئیس هسته تدوین قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور درباره ساختار سازمان دامپزشکی هم استقلال سازمان را مهم دانست و بهترین الگو در دنیا از نظر تشکیلات دامپزشکی را کانادا عنوان کرد.

 


وی از خداوند خواست افرادی که به انتشار و توزیع شب‎نامه در زمان تصدی مسئولیت قبلی وی اقدام می‎کردند هدایت شوند و افزود : اگر هم این افراد هدایت شده‌اند حتماً برای من خیر بوده است و دیگر با گذشت بیش از 25 سال مدیریت ، برایم مدیریت مطرح نیست که با از دست رفتن آن افسوس بخورم.
دکتر مشکوة در این گفتگو با تقدیر از فعالیت نشریه حکیم مهر در اطلاع رسانی به شیوه نوین و الکترونیک از تغییر نگرش خود به فعالیت این نشریه و مدیرمسئول حکیم مهر یاد کرد و افزود : تا با کسی از نزدیک کار نکنیم متوجه ابعاد فعالیت و نگرش وی نمی‎شویم و علیرغم آنچه بعضی به من منتقل کرده بودند وقتی با مدیرمسئول حکیم مهر در جامعه دامپزشکان ایران از نزدیک کار کردم وی را فردی یافتم که به دامپزشکی بسیار علاقمند است و تصوراتی که منتقل شده بود واقعیت نداشت!


مشروح این گفتگو در تعطیلات عید نوروز به بینندگان محترم نشریه حکیم مهر تقدیم خواهد شد.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتردانشوران
|
-
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
0
0
سلام
خسته نباشيد
خواستم بگم آقاي دكتر مشكوه انصافا از مديران خلاق وبا ابتكار و جسور سازمان دامپزشكي بوده وهستند و ايشان در درهر پست ومقامي هميشه بهترين هستند
نظر شما
ادامه