کد خبر: ۱۶۲۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
سال 1392 با تمام تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید و چشم انتظار آغاز سال جدید هستیم. متاسفانه جامعه دامپزشکی کشور، در سال های اخیر از مشکلات زیادی رنج می برد. با این وجود، ما هنوز هم به آینده امیدواریم ...
__1_20130202_1625292171

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است، به کلیه اساتید، پیش‌کسوتان، همکاران دامپزشک شاغل در بخش دولتی و بخش خصوصی، همکاران محترم سایر رده های دامپزشکی، دانشجویان محترم مقاطع مختلف رشته دامپزشکی و سایر رشته های وابسته و سایر عزیزانی که در حرف مرتبط با صنعت دام و طیور در جای جای کشور پهناورمان مشغول به خدمت هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

سال 1392 با تمام تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید و چشم انتظار آغاز سال جدید هستیم. از صمیم قلب آرزومندیم که سال 1393 سال پربرکتی برای همه ایرانیان، به خصوص صنف دامپزشکی کشور باشد. متاسفانه جامعه دامپزشکی کشور، طی سال­های اخیر از مشکلات زیادی رنج می برد. با این وجود، ما هنوز هم به آینده امیدواریم.

امیدواریم در سال جدید، با درایت و یاری رئیس محترم سازمان دامپزشکی و همکاری اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی، وضعیت نظام از بن بست فعلی خارج شده و رئیس محترم فعلی سازمان نظام دامپزشکی، با تمکین به قانون جلسات شورای مرکزی را تشکیل داده و با انتخاب رئیس سازمان نظام دامپزشکی، شاهد حرکت رو به جلوی این سازمان و ارائه خدمت بیشتر به اعضای محترم این صنف باشیم.

امیدواریم در سال جدید، وزارت جهاد کشاورزی با تغییر نوع نگرش به سازمان دامپزشکی کشور و حمایت بیشتر از سازمان، شرایطی را فراهم آورد که سازمان دامپزشکی بتواند با قدرت بیشتری نقش حاکمیتی خود را در کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی و نیز بهداشت عمومی جامعه به نحو احسن انجام دهد.

امیدواریم در سال جدید، ریاست محترم سازمان دامپزشکی با انتخاب مدیران خلاق، فنی، بی حاشیه و دارای تعامل با بخش خصوصی، موجبات ارتقاء هر چه بیشتر دامپزشکی کشور را فراهم آورده و روح نشاط و امید را در جامعه دامپزشکی کشور تزریق نمایند.

امیدواریم در سال جدید با کمک سازمان دامپزشکی، شاهد اجرای کامل ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی (قطع رابطه مالی بین کارفرمایان و مسئولین فنی) باشیم که نظارت دقیق تر، ثبات شغلی و ارتقاء عملکرد دامپزشکان مسئول فنی، این سربازان گمنام بخش خصوصی را به دنبال خواهد داشت.

امیدواریم در سال جدید، تشکل های صنفی دامپزشکی تلاش بیشتری را در راستای فراهم آوردن امکانات رفاهی برای اعضای شریف صنف دامپزشکی کشور انجام دهند.

امیدواریم در سال جدید میزان بیکاری دانش آموختگان مقاطع و رشته های مختلف دامپزشکی کاهش یافته و اشتغال مفید توام با رضایت شغلی و درآمد مکفی، موجبات رضایت همکارانمان را فراهم آورد.

امیدواریم در سال جدید با اقدامات موثر و مدیریت کارآمد همکاران شاغل در بخش دولتی و بخش خصوصی، شاهد کاهش شیوع بیماریهای دامی در سراسر کشور باشیم.

امیدواریم در سال جدید خود محوری و خودخواهی موجود در بین بعضی از اعضای این صنف، جایش را به همکاری مثبت، اتحاد و همدلی داده و منافع فردی، فدای منافع جمعی گردد.

امیدواریم در سال جدید با یاری کلیه همکاران، رشته دامپزشکی و اهمیت آن هر چه بیشتر به جامعه شناسانده شده و منزلت دامپزشکان، بیش از پیش افزایش یابد.

امیدواریم در سال جدید با توقف افزایش تعداد دانشکده­های دامپزشکی دانشگاههای دولتی و خصوصی و همچنین کاهش پذیرش دانشجوی دامپزشکی، شاهد افزایش فرصت­های شغلی و ارتقاء وضعیت رفاهی دامپزشکان باشیم.

امیدواریم در سال جدید، همدلی بین دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی هر چه بیشتر افزایش یافته و اختلافات بی ثمری که جز تفرقه ثمره­ای نداشته و نهایتاً دودش به چشم اعضای همین صنف خواهد رفت را رها کنیم.

در پایان ضمن تبریک مجدد عید نوروز، از کلیه مخاطبین محترم حکیم مهر تقاضا داریم با توجه به اینکه نزدیک به سه ماه از آغاز فصل جدید فعالیت این سایت می گذرد، با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق آدرس ایمیل حکیم مهر info@hakimemehr.ir و یا hakimemehr2013@gmail.com و یا بخش "ارتباط با ما" در منوی بالای صفحه اصلی، ما را در بهبود کیفیت این سایت که متعلق به کلیه اعضای جامعه شریف دامپزشکی کشور است، یاری نمایند.

 

مدیر ﻣﺴﺆول حکیم مهر دکتر کیوان کوهیان

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
0
0
بسمه تعالی با سلام و احترام به همگان
ضمن تشکر از دوست محترم و برادر ارجمندم جناب دکتر کوهیان که زحمت ادامه این راه را همراه با عزیز دیگری تقبل فرموده اند و با آرزوی موفقیت برای ایشان امیدوارم فصل جدیدی در پیشرفت ها را برای جامعه دامپزشکی در سال 93 شاهد باشیم.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
0
0
......... امید ،سالی سرشار از سلامتی وبهروزی داشته باشید .
ساده و صمیمی ،سال نو را به همه جامعه دامپزشکی کشور تبریک میگویم.دکتر قیصربیگی
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
0
همکاران ارجمند
سال نو بر شما دوستان عزیزم مبارک باشد. ضمن تشکر از اطلاع رسانی خوبتان، پیشنهاد می کنم روش ارسال تیتر اخبار به صورت ای.میل را هم در سال جاری، مجدد راه اندازی کنید. خسته نباشید برای زحمات یک سال گذشته.
نظر شما
ادامه