کد خبر: ۱۶۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار نوروزی با جمعی از مدیران و کارکنان سازمان دامپزشکی کشور، بر ضرورت تلاش و انسجام درونی در مسیر خدمت به مردم و اعتلای کشور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مهدی خلج با طرح این سوال که راهبرد ما برای ارتقای کیفیت و انجام اقدامات اثربخش چیست؟ بر انجام کار کارشناسی به منظور تدوین تاکتیک ها و استراتژی ها تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سازمانی موفق خواهد بود که بتواند پیش بینی کند و در موضع ابتکار عمل باشد نه این که منتظر باشیم تا مشکلی پیش بیاید و بعد بخواهیم برای حل آن فکری کنیم.
دکتر خلج خطاب به مدیران و کارکنان سازمان دامپزشکی گفت: توقع داریم که همه اعضای خانواده دامپزشکی به تبیین وظایف بخش های خود بپردازند وزمینه شناخت بیشتر این سازمان حاکمیتی و حتی فراملی را فراهم نمایند.
وی حفظ انسجام درونی را یکی دیگر از خواسته های خود از مدیران و کارکنان سازمان دامپزشکی عنوان کرد و گفت: همه ما سلول های یک پیکر هستیم و این سیستم هنگامی می تواند خوب عمل کند که همه سلول های آن به صورت هماهنگ عمل نموده و نقشی سازنده داشته باشند.
وی اضافه کرد: نباید تصور کنیم که ما صاحب سازمان و مردم ارباب رجوع ما هستند بلکه باید بدانیم که ما ارباب رجوع و حقوق بگیر مردم هستیم و مردم صاحبان واقعی سازمان می باشند.
حجت الاسلام والمسلمین لیاقتی نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار برای مدیران و کارکنان سازمان دامپزشکی کشور آرزوی توفیق خدمت شایسته کرد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شايد يك دوست
|
-
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
0
تمام اين سخنان از نظر همه پذيرفته است اما به عمل كار برآيد به سخنداني نيست و عمل رئيس در انتصابات وي ديده ميشود
اسامي مديران جديدي كه هر روز شنيده مي شود اگر در حد شايعه نماند، به هيچيك از اين سخنان اعتقادي ندارند
به دفتر ورابط ها نگاه كنيد (عمومي وبين الملل)
حتي تحمل همكاران در شرف بازنشستگي را ندارد
چگونه مي توان در جهت بهبود روابط عمل كند
مگر اينكه .................... باشد
نظر شما
ادامه