کد خبر: ۱۶۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه ضریب بیکاری دامپزشک در استان مرکزی صفر است، گفت: هیچ دامپزشک فاقد شغل در استان مرکزی وجود ندارد.

 

خبرگزاری فارس: ضریب بیکاری دامپزشک در استان مرکزی صفر است

 

دکتر سید سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دامپزشکی استان مرکزی آمادگی دارد تا نسبت به واگذاری فرصت‌های شغلی متنوع به سایر فارغ‌التحصیلان استان‌های دیگر اقدام کند.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، فرصت‌های شغلی متنوعی در استان ایجاد شده و قابل واگذاری است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اظهار داشت: به منظور واگذاری مسئولیت فنی بهداشتی انواع واحدهای تولیدی مرتبط و مراکز مایه کوبی، ایجاد مراکز درمانی در شهرستان‌های جدیدالتاسیس و... در سطح استان به دامپزشک نیاز است.

حسینی درباره کاهش تصدی‌های دولت در سال جاری گفت: دامپزشکی در واگذاری وظایف غیر حاکمیتی به بخش خصوصی‌ جزو دستگاه‌های پیشرو بوده است.

وی بیان کرد: به منظور کاهش تصدی‌ها، فعالیت‌هایی از قبیل ضد عفونی خودروهای حمل و نقل دام و طیور زنده، واکسیناسیون دام و طیور علیه انواع بیماری‌ها، سمپاشی و ضد عفونی اماکن دامی، مسئولیت فنی کشتارگاه‌ها و مراکز بسته بندی و تشخیص و درمان بیماری‌های دام و طیور به بخش خصوصی واگذار شده است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
دلیل ضریب صفر بیکاری این است که رشته دامپزشکی در دانشگاه اراک نیست وگرنه شما هم نرخ بیکاری تون بالا می رفت.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
سلام به دوستان باز هم ........................................................... خبر ها و مصاحبه ها ............................... اکثرا تکراری است .امنیت غذایی،سلامت ، بیوتروریسم ، قانون پنجم توسعه و.... مصادیقی از این حرف های تکراری است ...................................... با تشکر محمد فتاحی
نظر شما
ادامه