کد خبر: ۱۶۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

در حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، دکتر بهلول تکلوی به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی منصوب و آغاز به کار کرد.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این مراسم با قدردانی از زحمات علیرضا توانا معاون سابق بهبود تولیدات دامی، بهلول تکلوی به این سمت منصوب شد.

بهلول تکلوی پیش از این در پست های رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردبیل و معاونت فنی اداره کل دامپزشکی استان مشغول به خدمت بوده است.

این  برای نخستین بار است که مسئولیت این معاونت به فردی  با مدرک دکتری واگذار می شود که برآیند این تصمیم منطقی و علمی به ایجاد وحدت رویه و مناسب و عملی این سازمان با دامپزشکی، شرکت پشتیبانی امور دام و دیگر بخش های مرتبط می انجامد.

 معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان در این مراسم گفت: با توزیع اعتبار وزارت جهاد کشاورزی به انواع کود آلی و زیستی و بذر، انواع نهال و بهینه سازی مصرف سموم و کود شیمیایی و مبارزه با افت عمومی و اصلاح نژاد دام روستایی و مولفه خدمات بهداشتی و درمانی دام های روستایی و عشایری و واکسن دام و مواد ضد عفونی کننده و مواد بیولوژیک تعیین و توزیع می شود.

اصغر پرتوی تصریح کرد: این حرکت می تواند در شکوفایی اقتصاد کشاورزی در سال اقتصاد مقاومتی تاثیر بسزائی داشته باشد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
0
بیچاره دکنر تکلوی ؛ آنقدر توی اداره کل آزارش دادند و به پروپایش پیچیدند که این انتقال به مثابه آزادی از زندان بود برایش
نظر شما
ادامه