کد خبر: ۱۶۹۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در همایش سالانه روابط عمومی‌های دامپزشکی کل کشور که امسال به میزبانی کرمانشان برگزار شد، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر موفق شد در بین برترین‌های کشور قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر در همین ارتباط به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: این موفقیت حاصل همکاری و تعامل مثبت و سازنده اهالی رسانه در استان بوشهر به اداره کل دامپزشکی بوشهر بوده است.

عبدالرضا کللی افزود: در همایش امسال در بخش ارزیابی روابط عمومی‌ها در زمینه ارتباط با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، برگزاری نمایشگاه و همایش، پویانمایی و ارسال عکس، روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر در بین برترین‌های کل کشور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: باید از همکاری و حمایت خبرنگاران پرتلاش استان بوشهر از جمله صدا و سیما و خبرگزاری‌ها قدردانی کنم که تعامل بسیار مطلوبی با ما داشتند و این موفقیت نیز حاصل همکاری و تلاش آنان بوده است.

کللی ادامه داد: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر و همکاران پرتلاش خودم در استان نیز در این موفقیت شریک هستند و این موفقیت حاصل حمایت و همکاری آنان نیز بوده است.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی بوشهر امسال برای دومین سال موفق شد در بین برترین‌های روابط عمومی دامپزشکی‌های کل کشور قرار گیرد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازیار
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
تبریک به آقای مهندس کللی که واقعا فردی پرکار و با اخلاق هستند.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
0
تبريك به جناب مهندس كللي واقعاً ايشان تلاشگر به تمام معنا ومهمان نواز مي باشد.
نظر شما
ادامه