کد خبر: ۱۶۹۴۸
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
بدین ترتیب دکتر موحدی جایگزین دکتر سید اکبر حسینی گردید که طی 11 سال گذشته این مسئولیت را بر عهده داشت ...
6666666

بر اساس حکمی از سوی دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر شهرام موحدی به سمت سرپرستی دامپزشکی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان و سایر مسئولان مرتبط بخش دولتی و خصوصی با دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

همچنین طی این مراسم، از زحمات 11 ساله دکتر سید اکبر حسینی مدیرکل اسبق دامپزشکی استان اصفهان تقدیر شد.

 

دکترشهرام موحدی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه مدیرکل سابق دامپزشکی استان اصفهان از جمله مسئولان دغدغه‌مند در امر دامپزشکی استان بودند، اظهار کرد: از سوی سازمان بهداشت جهانی غذا، تغذیه و گرسنگی به عنوان بحران و مسئله روز محسوب می‌شود، اما این وظیفه خطیر دامپزشکی که زیر پایه آن است چندان مشخص نیست، در حالی این سازمان مستقیما در سلامت غذایی مردم دخیل است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد عوامل بیماری‌زا بین دام و انسان مشترک است، افزود: استان اصفهان 382 راس دام در استان اصفهان وجود دارد.

سرپرست دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان به واسطه کشتارگاه‌های زیادی که دارد، به عنوان چهارراه توزیع گوشت در کشور محسوب می‌شود، گفت: سلامت بسیاری از مردم کشور در گرو دامپزشکی استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌ها از طریق دام به انسان منتقل می‌شود، تامین سلامت کارکنان در دامپزشکی را بسیار بااهمیت بر شمرد.

موحدی یکی از مسائل موردنیاز دامپزشکی استان اصفهان را تامین نیروی انسانی برای این سازمان عنوان کرد و افزود: یکی از راهبردهای این سازمان حمایت از تولیدکنندگان، مرغداران، آبزیان و خوراک دام دانست.

وی گفت: باید از دامداران حمایت کرد تا اشتغال و نیز درآمدزایی رونق بگیرد.

موحدی با اشاره به تنگناهای استان اصفهان افزود: کمبود نیروی انسانی، کمبود اعتبارات و تجهیزات از جمله تنگناهای دامپزشکی استان اصفهان است.

دکتر سید اکبر حسینی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اقدامات 11 ساله خود در سمت مدیرکلی دامپزشکی استان اصفهان، به مهمترین اقدامات و فعالیت‌های این سازمان اشاره و اظهار کرد: ارتقا و بازسازی ساختمان اداره کل، تامین ساختمان و تاسیس شبکه‌های دامپزشکی از جمله اقدامات انجام شده بوده است که در این راستا جابجایی و تامین ساختمان‌های مناسب در مرکز شهر جهت شبکه شهرستان‌های اصفهان و شهرضا، تکمیل ساختمان‌های ادارات جدید برای شبکه‌های شاهین‌شهر، تیران، آران و بیدگل، احداث و افتتاح ساختمان شبکه دامپزشکی خور و بیابانک، ارتقا و توسعه ساختمان‌های فرسوده پست‌های دامپزشکی به شبکه دامپزشکی در شهرستان‌های جدید التاسیس در شهرستان‌های چادگان و دهاقان از جمله آنها بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و تجهیز آزمایشگاه اداره کل به عنوان آزمایشگاه ممتاز منطقه‌ای صورت گرفته است، افزود: جهت ارتقاء ساختار فناوری اطلاعات و اتوماسیون بیش از 180 دستگاه رایانه و لپ‌تاپ و بیش از 70 پرینتر و اسکنر خریداری شده که با نصب و راه‌اندازی اتوماسیون اداری پیشرفته و راه‌اندازی سامانه‌های GISدام در این زمینه ارتقاء به و جود آمده است.

مدیرکل سابق دامپزشکی استان اصفهان به ارتقا برنامه‌های تفریحی، رفاهی، ورزشی جهت همکاران اشاره و تصریح کرد: برخی از همکاران بعضا با 18 یا 19 سال سابقه از طرح‌های عمرانی حقوق می‌گرفتند که به دلیل تاخیر در تصویب و تخصیص اعتبارات استانی دچار مشکل دریافت حقوق و تاخیر چند ماهه حقوق بودند که با همکاری مسئولان استانی به بودجه جاری منتقل شدند.

وی با اشاره به پرداخت دیون 20 ساله کارکنان اداره کل دامپزشکی ادامه داد: پیگیری و پرداخت مطالبات معوقه کارکنان از سال 68 در دهه 80 به میزان بالغ بر 10 میلیارد ریال پرداخت شد.

حسینی به تلاش مستمر برای تقویت بودجه عمرانی و جاری دامپزشکی استان در جهت تقویت پرداختی‌های پرسنلی و همچنین تامین مایحتاج و ملزومات اداری اشاره و گفت: در سالهای اخیر شاهد به بار نشستن این تلاشها و رسیدن اعتبارات دامپزشکی استان به سطح مطلوب هستیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این سازمان به تلاش برای حل مشکلات حمل و نقل و ترابری اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکل جدی که در سیستم حمل و نقل اداره کل وجود داشت تعداد قابل قبول وانت و سواری و ماشین سنگین جهت تسهیل امور در اداره کل و حمل واکسن تامین شد.

مدیرکل سابق دامپزشکی استان اصفهان همچنین به برنامه‌های فرهنگی این سازمان و رتبه‌های به دست آمده اشاره کرد و افزود: دامپزشکی استان اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت شده است. با وجود محدودیت جذب موجود و تامین نیروی انسانی اما این سازمان در سطوح مختلف مدیریتی دامپزشکی استان موفق به اخذ مجوز استخدام و جذب نیروی جوان شد.

حسینی یکی از اقدامات مهم در دامپزشکی استان اصفهان را اجرای طرح بسته بندی مرغ تازه دانست و گفت: اجرای طرح بسته‌بندی مرغ تازه به طور یک باره و هم زمان در سطح استان برای نخستین بار انجام شد.

وی اجرای طرح بسته‌بندی آبزیان و اجرای کامل طرح بسته‌بندی آبزیان صرفا در مراکز مجاز و ساماندهی این موضوع در مراکز عرضه در سطح استان را از دیگر اقدامات این سازمان دانست و اظهار کرد: ایجاد مراکز مایه‌کوبی و مراکز خرده‌فروشی و 107 مرکز مایه‌کوبی و مرکز خرده فروشی واکسن در سطح استان از جمله این موارد است.

مدیرکل سابق دامپزشکی استان اصفهان اجرای طرح شناسایی و میکرو چیپ‌گذاری اسبها و راه‌اندازی شرکت‌های ممیزی و واگذاری بحث‌های نظارت بهداشتی اماکن دامی را از جمله اقدامات دیگر این سازمان عنوان کرد و افزود: شبکه‌های دامپزشکی برای اصلاح ساختار بهداشتی مرغداری‌های استان با توجه به فرسوده بودن آنها و عدم رعایت کافی ضوابط بهداشتی در صدور پروانه بهره‌برداری از نظر ساختار بهداشتی اصلاح شد.

وی با اشاره به کمیته سامان‌دهی کشتارگاه‌های دام استان گفت: کمیته سامان‌دهی کشتارگاه‌های دام استان با دبیری دامپزشکی در استانداری و اصلاح ساختار کشتارگاه‌های دام راه‌اندازی شد.

حسینی همچنین به اعمال نظارت بهداشتی بر فراورده‌های دامی مصرفی در رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها اشاره و از تعطیلی 17 باب کشتار گاه غیر بهداشتی و احداث کشتار گاه‌های صنعتی و تکمیل و راه‌اندازی کشتارگاه فساران و نوشین حلال سپاهان خبر داد.

 

 

انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناظر بي طرف
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
0
چند نكته:
اين انتصاب در حالي انجام مي شود كه رئيس سازمان در سفر خارج از كشور است.
آيا نمي شد صبر كرد
فردي در اين مراسم حضور داشت با نام ج. ج. كه از وي به عنوان ........................ نام برده مي شود
اما نامي از وي در خبر نيست
چرا
دكتر موحدي نسبت نزديك با وزير محترم دارد
هر چند اگر اين طور نبود آقاي دكتر حسيني به هر طريق در اين منسب مي ماند
دکتر روزبه شباک
|
-
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
0
جناب آقای دکتر موحدی
انتصاب شایسته جنابعالی را در پست جدید تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را خواستارم .قطعا می دانم که همچون مسئولیت های قبلی پرتوان هستید و با مدیریت نوین گام بر میدارید .
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
0
دکتر چپ دست اند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
از زمان دانشجویی دکتر موحدی را می شناسم فردی بسیار با انرژی و پرتوان و خوش برخورد هستند و مطمئنا در سمت جدید همچون گذشته موفق می شوند برایشان توفیق الهی را خواستارم .
همکار در دامپزشکی اصفهان
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
ضمن تبریک به آقای دکتر موحدی، امیدواریم مدیریت ایشان مجزا از مدیریت آقای حسینی باشد و ادامه روی مسیر ایشان نباشند. چرا که استان اصفهان در این 11 سال ................................... و چه از لحاظ فنی دیده است.
برای ایشان آرزوی موفقیت داریم
یک مرغدار غیرنورچشمی
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
ما که از این جابجایی خوشحالیم. از این پروانه دادن های سیاسی راحت شدیم. به خدا خسته شدم از بس دیدم یکی با لابی کردن ................................ همه چی گرفت و ما که با بدبختی داریم تولید می کنیم هیچ
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
با سلام
امیدوارم با وجود جابجایی مشکلات هم از این سازمان و انجمن و صنف دامپزشکی جا به جا شود...
مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی را دریابید که واقعا وضعیت سختی را دارند...
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
علی رغم انتخابات جدید، این یکی خوب بود. همکار
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
لازم است دکتر موحدی با تغییرات اساسی ، پس از سالها روح جدیدی در اداره کل دامپزشکی اصفهان بدمد .کاردان دامپزشکی
رضا
|
-
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
سلام. دکتر موحدی خوب اما ایشان همشهری و فامیل نزدیک آقای وزیر هستند لذ ا انتظار می رود از این ارتباط در جهت اعتلای حرفه ای استفاده نمایند .
همکار
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
متاسفانه بعد از چند ماه بلاتکلیفی و تضعیف شخصیت اقای دکتر حسینی و بعد از 11 سال مدیریت (چه خوب و چه بد)،تغییر ایشان بدون حضور رییس سازمان و مسئولان استانی نشانگر آنست که سازمان برای مدیران با سابقه خود نیز ارزش قائل نیست.از ماست که بر ماست.چگونه از سایرین انتظار تکریم و احترام داریم؟آیا پس از چندماه که اسامی مختلف مطرح می شد و دامپزشکی اصفهان درحالت سکون قرار گرفته بود،نمی شد چند روز دیگر صبر کرد و با حضور رییس سازمان و مقامات استانی مراسمی درخور یک مدیر باسابقه برگزار کرد؟تازه بعد از این همه حرف و حدیث آقای دکتر موحدی بعنوان سرپرست معرفی شده اند و باید مجددا منتظر سناریویی مشابه برای معرفی مدیرکل جدید باشیم؟بنده به سهم خود از زحمات آقای دکتر حسینی بعنوان یک مدیر توانمند تشکر و برای آقای دکتر موحدی آرزوی موفقیت میکنم.
دکتر احمدی
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
بهتر است مدیریت یک فرد هرچند بسیار عالی خیلی طولانی نباشد. اندیشه های خلاقانه مدیر و توانایی های ذاتی او در حوزه تحت مدیریتش در یک بازه زمانی مشخص ،مفید به حال سیستم بوده و پس از آن مدیریت دچار چالش میشود. اگر مدیری توانایی بالایی دارد بعداز طی دوره اوج مدیریت ،بهتر است در جایی مناسب و حوزه مدیریتی بالاتر از ایشان استفاده کرد تا سیستم دچار رخوت و ایستایی نشود.یکی از برترین توانایی های مدیر طراحی و اجرای مدل صحیح مدیریت مبتنی بر اهداف سیستم و تربیت جانشین های کارآمد و آشنا به اهداف سازمانی است که امید است به این مهم توجه کافی بشود.بهر حال برای مدیر سابق و فعلی استان زیبای اصفهان آرزوی سرافرازی و توفیق دارم.دکتر احمدی
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
به دکتر خلج به خاطر انتخاب دکتر نجاتی و ایشان تبریک می گویم .
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
....الحمد لله رب العالمين- .................................... فرشته درآيد.
فتاحی
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
با سلام
بالاخره حسینی اصفهان رفت نوبتی هم که باشه نوبت ................ استان ................. است.
دوستان شما فتاحی
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
ایشان سرپرست هستند یعنی ادامه بلاتکلیفی استان مثل چند ماه گذشته تا تعیین مدیر کل!!!!!!از برنامه ریزی انجام شده کمال تشکر را داریم همکاران استان
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
ای کاش ایشان را مدیر کل می گذاشتند این داستان فیصله پیدا می کرد
همکار وایشان در روابط عمومی یکی از ادارات کل دامپزشکی استانها
|
-
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
0
0
بنده جا دارد در این جا تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم از دوست وهمکار گرامی خودم جناب آقای کیانرسی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، که بنده دورادور در جریان برگزاری این مراسم بوده و فهمیدم که همه کاره مراسم خود ایشان بودند(قاری-مجری-هماهنگ کننده و...) و باز هم علارغم زحمات ایشان خیلی ها چشمان خود بر این زحمات بسته و نقایصی که شاید به چشم نیاید را به جای تشکر کوچک و خداقوت زبانی، با لحن انتقادی و طلبکارانه ایشان را در پایان جلسه همراهی کردند که بنده همین جا از ایشان و دیگر عزیزانی که همراه ایشان بودند تشکر می کنم. با امید به روزی که فرهنگ قدر دانی در این جامعه بیش از پیش نهادینه شود.انشاءا...
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
0
0
زمانی که ایشان در استان مرکزی فعالیت داشتند من همکارشان بودم . فردی پرتلاش و پیگیری بودند امیدوارم در استان بزرگ اصفهان موفق باشند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
0
از زحمات دکتر حسینی تشکر می کنم و از دکتر موحدی میخواهیم با اخلاق خوش واقعی مطالبات ارباب رجوع و همکاران خودشان را پیگیری نمایند.این شیوه تودیع حق دکتر حسینی نبود . البته دنیا همینه.دکتر موحدی بدون یه خوبی میمونه یه بدی.
omidwar
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
0
migoeid 11 sal tajrobeh.nadid gereftan in modat dor az ensaf ast.kamy fekr konid in taghir ashkas dar in hameh sal che armagany baray sazman dashteh.sair gahgaraei sazman ra nemibinid .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
0
سلام : بالاخره دکتر حسینی رفت !!!!!! از شجاعت دکتر خلج در تغییر ایشان تشکر می کنیم
همکار
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
0
در کشور عزیز ما نگاه به همه مدیران مثل نگاه به افراد مضری است که پس از جابجایی باید مجازات هم بشوند بی خبر از اینکه با زحمات شبانه روزی و هزینه زندگی شخصی به نفع مردم با وجود مشکلات متعدد قانونی و مالی آبروز خود را نیز در طبق اخلاص گذاشته اند. در اظهار نظرها انصاف داشته باشیم/
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
0
هم دکتر حسینی و هم دکتر موحدی و هم دکتر موسوی و هم دکتر مرادی و بسیاری دیگر .................................................................................... اینها هیچ کدام بدون پارتی و سفارش سر کار نیامدند. هر کدام به نوعی به یکجا وصل بوده اند وگرنه دامپزشک های قدیمی تر و با تجربه تری هم در این اداره بودند که همه یا بازنشسته شدند یا فوت کردند اما پستی نگرفتند چون وابسته جناحی یا سیاسی نداشتند.
همکار در اصفهان
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
0
بنده و چندی از همکاران بخش خصوصی و دولتی از شهامت و جسارت آقای دکتر خلج در تعویض دکتر حسینی تشکر می نماییم. فقط ای کاش فرد دیگری جایگزین دکتر حسینی می شدند چرا که تجربه چندین ساله معاونت ایشان، نشان داده است که آقای دکتر موحدی در این مسیر پیرو خط و مشی دکتر حسینی می باشند.
دامپزشک خسته اصفهانی
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
0
0
........................................ امیدوارم دکتر موحدی رهرو روش مدیریتی .............. دکتر سید اکبر حسینی نباشد و بداند که بخش خصوصی و دولتی زیر بار یازده سال تکراری نخواهند رفت
ايمانيان
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
0
جناب آقاي دكتر موحدي انتخاب شايسته شما به عنوان سرپرست دامپزشكي استان اصفهان را به شما ،همكاران ستادي وتوليدكنندگان تبريك گفته وضمن شكرگذاري قادر متعال توفيق روز افزون جنابعلي در رسيدن به اهداف را خواستارم.مهندس ايمانيان


همکاران
|
-
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
به نظر ما تا حکم مدیر کلی ایشان نیامده باید دکتر کشتکار یا دکتر مرادی جایگزین شوند شاید از لحاظ سابقه مدیریتی استانی ، تجربه کمتری داشته باشند اما کارآمدتر هستند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
ضمن احترام به دوستان به نظر میرسد دکتر توکلی یا دکتر برومند گزینه های بهتری باشند
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
0
0
سلام : به دکتر موحدی به واسطه انتصاب شایسته به سرپرستی اداره کل دامپرشکی اصفهان تبریک می گوییم - همکاران استان مرکزی
همکار
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
0
0
با سلام : به نظر میرسد دکتر کشتکار ........................................... است ....................................... و بهترین گزینه همان دکتر مرادی یا توکلی باشد
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
0
0
دکتر مرادی شخص وارد بکار و آدم شناسی است گزینه مناسبی برای مدیر کلی میباشد و
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
0
به نظر همه همکاران دکتر وحید مقدس بهترین گزینه است /
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
0
ضمن احترام : باید دکتر توکلی مدیر کل شده و دکتر وحید مقدس معاون سلامت - شبکه اصفهان
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
0
ما پرسنل شبکه نجف آباد حمایت کامل خود را از مدیرکلی دکتر برومند اعلام میداریم
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
دکتر مرادی و دکتر توکلی گزینه خوبی هستن
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
فقط کشتکار، فقط و فقط
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
با سلام جناب دکترلطفی زاده دست مریزاد از این کارجالب شما .شما در این زمینه یک هنرمند واقعی هستید لاقل حرفهایی که دل همه را به درد میارد میشه از این طریق زد و اماآقای دکتر موحدی
در طول مدت معاونت ایشان همیشه برایم یک چیز جالب بودکه چرا همیشه اتاق ایشان در نهایت آرامش و بدون ارباب رجوع است تا اینکه .................................................................................... شده اند.
بعداز آقای دکترحیدری تقریبا این دامپزشکی روزهای خوبی را طی نکرده و شرایط روز به روز داره بدتر می شه.
کارمند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
0
فقط وحیدمقدس آدم شریف و افتاده حال و شایسته مدیریته
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
با سلام جناب دکتر لطفی زاده
آیا توجه کرده اید که معنی کلمه اداره یعنی چه؟
ابوالقاسم پاینده این نویسنده عالی قدرو(مترجم کتاب تاریخ طبری )می فرمایند:اداره از کلمه دور می آید و مفهوم دورزدن و پیچاندن را می دهد
یکی از معیارهای اساسی انتخاب مدیر کل ها توجه حتمی به این مسئله است .حالا شما بفرمایید،آیا به نظر شما منتخبین و مدیر کل ها این مسئله تا حال حقش را توانسته اند ادا کنند ؟
يكي از همكاران
|
-
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
با سلام :دكتر موحدي فردي باقدرت و با انرژي هستند به نظر من انتصاب ايشان خيلي شايسته است ايشان اصلا پيروي خط دكتر حسيني نيستند و نخواد بود ولي به هر جهت معاون ايشان بوده و طبيعتا نمي توانستند با ايشان مخالقتي داشته باشند دكتر توكلي و مرادي اصلا گزينه ي مناسبي نبودند و نيستند همچنين دكتر برومند ، اگر به سابقه ي كاري و مديريت نگاهي داشته باشيم اين موضوع كاملا مشخص است
و از صميم دل به ايشان تبريك مي گويم
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
0
سلام : من با نظر این همکار که انتصاب دکتر موحدی بهترین گزینه بوده کاملا موافقم برای ایشان توفیق روز افزون آرزومندم
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
0
با سلام.آقای دکترلطفی زاده خواهش داریم این مطلب را درسایت بزنید شایدمقامات بالاتر توجه بیشتری به دامپزشکی اصفهان در انتخاب مدیریت داشته باشند.
آقای دکترموحدی
1- ...........................
2- ...........................
3- ...........................
4- رسیدگی به نیازها و کارکارمندان وظیفه چه کسی است ............. ؟
5- فکرنمی کنید که برای مدیرشدن لااقل کمی رضایت نیز از طرف کارمندان لازمه؟
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
0
دکتر برومند یا .................. دکتر صدری باید مدیرکل شوند. جمعی از کارمندان نجف آباد
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
سلام
روز بخیرو شادی
همکاران گرامی اقای دکترموحدی حقش نیست که اینقدر موردسرزنش قرار بگیره .به هرحال همه اشتباه می کنند.مطمئن باشید بی احترامیهای قبلی را به کارمندان نمی کنه خودش چندبار تاحال درکلامشون اعلام کردند.ولی به هرحال به نظر می رسه آقای خراسانی نسبت به ایشون خیلی گزینه مناسب تری است هم به همه کارمندان مهربانترست
با تشکر ....صادق
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
سلام من هم موافقم آقای خراسانی هم از دکتر موحدی بهترند هم از دکتر توکلی، مرادی، مقدس و برومند. خدا وکیلی اینطور نیست!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
سلام
همکاران گرامی تورا به خدامنصف باشید آیا همه مسائل را باید از مثلث برمودای کارگزینی -دکترموحدی -دکترحسینی نگاه بدبینانه کرد و هرکه رفت دراین مثلث غرق و نابود میشه ؟آیاعدم (موافقت پست و جابه جایی و گروه تشویقی و پذیرش ارتقامدارک و..........)فقط توی این اداره با این شدت صورت میگیره؟باز هم امتحان کنید حالا با مدیریت جدید آقای دکتر قول داده مشکلات را حل کنه.امیدتون را از دست ندید،ایشون قلب و زبونشون یکیه. بسیار مهربون بسیارمتواضع و بسیار.......
به هرحال شما یکی کمی به سابقه ایشون نگاه کنید چقدراین مردشریفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازهم تردیددارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
بابا بی خیال از این مقایسه ها و حرف ها.اگر. ایشون را نمیخواهید به رییس سازمان بنویسید. همین
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
اتفاقا ما حمایت خود را از دکتر موحدی به رییس سازمان نوشتیم .همکاران شبکه دامپزشکی اصفهان
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
0
با سلام
آقای دکتر لطفا میشه بفرمایید این ملزومات و کامپیوترها کجا به کارگرفته شدندما که درشبکه ها بایدملزمات دست دوم اداره کل را با هزارخواهش و تمنابرای استفاده تهیه کنیم وکامپیوترکه حرفشو نزنیم بهتره .هر6 نفریک کامپیوتر!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
با سلام
کاش مدیرکل مشخص می شد آخه چقدرسرگردمنی ما حرفهای دلمنون را به کی بایدبگیم
رییس شهرستانها برای اضافه شدن درآمدادارات مجبورند که کارها را به شکل مجازی زیاد کنند تا بتونند از ارباب رجوع پول بگیرند ولی آیا که باید فشار این کارها را تحمل کنه؟مثل همیشه افرادبی کس و بدون پارتی!!!!!!فقط زورو تسلط روسا چاشنی کارماشده و لی موقع تسری گرفتن فقط برای دیگران و نورچشمیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
بالاخره حق به حق دار رسید و دکتر موحدی علی رغم همه نامهربانی ها مدیر کل شدند به ایشان تبریک گفته آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
0
سلام
واحدکارگزینی ..تیموری و قیاسی تبریک
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
من هم به همه همکاران سایر ادارات و واحد ها تبریک گفته برای ایشان آرزوی موفقیت دارم
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
سلام بنده ازطرفداران اقای روحانی بودم که در شعارهای انتخابی شایسته سالاری را مطرح می کرد ولی دیدم مدیر کل اصفهان به خاطر نسبت با وزیر جهاد کشاورزی در طی سه چهار سال کار از استان مرکزی که ایشان در انجا استخدام شده بود به استان اصفهان منتقل ومدیرکل شدند به نظر شما جایی که افراد قوی تری وجود دارد این شایسته سالاری است
نظر شما
ادامه