کد خبر: ۱۶۹۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

 

دکتر خداویردی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور و مهندس رضایی نژاد مدیرکل اموراداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشوردر جمع مدیران ستادی و مدیران شهرستانهای اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان حضورداشتند و از محل کار و واحد های این اداره کل بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان دکتر غریب مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن تبریک عید مبعث و خیر مقدم ،استان هرمزگان را از لحاظ مدرک تحصیلی  وتحصیلات دانشگاهی جزء رتبه برتر کشوری دانستند.
ایشان اظهار نمودند در سال گذشته آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های دامی و پایش باقی مانده ها رتبه اول کشور را درسال 92کسب نمودند و در تکثیر میگو رتبه نخست کشوری و در پرورش میگو رتبه دوم کشوری را داراست.
وی افزود سی و پنج درصد صید کشور در استان هرمزگان است با توجه به اینکه عمده فعالیت های این اداره کل را در حوزه قرنطینه و امور بین الملل و آزمایشگاه مرکزی می باشد اما متاسفانه دستگاههای آزمایشگاهی استان پشتیبان ندارند و این یکی از مشکل اساسی آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های خام دامی و پایش باقی مانده ها می باشد.
غریب عنوان نمود که در سال 92 نسبت به سالهای گذشته کلیه لنج های صیادی مجوز بهداشتی و کد اخذ نموده اند. مدیر کل دامپزشکی استان اظهار نمود صدور VIPدراین استان به صورت عملی انجام می گردد.
ایشان در خصوص حق تسری برای این استان با این حجم کاری از سازمان دامپزشکی کشور در خواست نمودند در سهم دامپزشکی استان نگاه ویژهای داشته باشند.
دکتر خداویردی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشورضمن تبریک عید سعید مبعث ،از استان برای دعوت و حضور ایشان در جمع مدیران ستادی و مدیران شهرستانها تشکر نمودند .
دکتر خداویردی بیان نمودند سازمان دامپزشکی کشور در سالیان گذشته پیشرفت خوبی داشته است و تغییراتی که در نوع وظایف سازمان پیش آمده توقعات مردم را نسبت به سازمان بیشتر کرده است .
ایشان از قانون خدمات کشوری به استناد ماده 29 و 30 اشاره نمودند و بحث نیروی انسانی و تامین خودرو را از مشکلات اساسی سازمان دامپزشکی کشور عنوان نمودند و بیان داشتند در حال رایزنی برای جذب نیرو و تامین خودرو ها در اولویت و سایر مشکلات می باشد.
درحاشیه بازدید از استان دکتر خداویردی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور ودکتر غریب مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان با دو تن ازمعاونین استاندارملاقات نمودند .
در پایان از طرف مدیر کل و کارکنان دامپزشکی استان هرمزگان به پاس تلاش و پیگیریهای ارزنده در راستای اجرای شدن قوانین و دستور العملل های موجود در کشور که منتج به ارتقای سطح شغلی کارکنان سازمان دامپزشکی کشور گردیده با اهدای کلام ا... مجید و لوحی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
0
کاش در مورد فساد اداری.قاچاق دام و فرآورده ها ......................................... هم صحبت میشد.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
ای کاش از عملکرد سوء ............................................. ارزشیابی می شد و به ریاست سازمان منتقل می شد
بی طرف
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
0
0
همش آمار آمار آمار.. متاسفانه بیشترش هم کذبه.
شاید دوست
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
0
0
برای همینه که بیماریها ومبارزه رو رها کردند چون قرنطینه وامور بین الملل نون بیشتری توشه ............................................................................
نظر شما
ادامه