کد خبر: ۱۷۰۵۲

بنام خدا

سامانه کارگاه های آموزشی و پژوهشی ایران یک پایگاه اطلاع رسانی مرتبط با دوره های کوتاه مدتی است که بطور مستقیم یا غیرمستقیم توسط خدمات علمی و پژوهشی امید ایرانیان دانشگاه تهران برگزار میگردد. ما بعنوان یک شرکت دانش بنیان که مهمترین مرکز آموزش عالی کشور، یعنی دانشگاه تهران، و تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارشناسان آن سهامداران و متولیان آن هستند، خود را ملزم به رعایت بالاترین استاندارهای علمی و اخلاقی در زمینه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی میدانیم. تلاش ما بر توسعه کارگاههای علمی نه تنها در تهران، بلکه در تمام مراکز استان خواهد بود. از همین رو، دست همه محققین و مدرسین محترم را برای تدوین کارگاههای تخصصی متعدد به گرمی میفشاریم. به منظور مشارکت در این امر خیر، میتوانید فرم های پیشنهاد کارگاهها را از منوی "فرم ها" دانلود، تکمیل و از طریق ایمیل به ما ارسال نمایید. یکی از اقدامات مهم ما، ایجاد هماهنگی با جوامع، سازمانها و نهادهای تخصصی برای به رسمیت شناختن دوره ها خواهد بود تا شرکت کنندگان در کارگاههای ما از امتیازاتی مانند امتیاز بازآموزی نیز برخوردار گردند. امیدواریم که در مسیری که انتخاب کرده ایم خداوند نیز ما را یاری فرماید.

                                                          دکتر ریحانه خیری، مدیر امور آموزشی

کارگاه های تخصصی ویژه دامپزشکان با امتیاز بازآموزی
1371608759.jpg (960×240)

شرکت خدمات علمی-پژوهشی امید ایرانیان دانشگاه تهران با همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور و با مجوز سازمان نظام دامپزشکی برگزاری تعدادی از کارگاههای آموزشی و دوره های مدون را به عهده گرفته است. دامپزشکان و کارشناسان رشته های علوم دامپزشکی با شرکت در این دوره ها ضمن دریافت گواهینامه معتبر از امتیاز بازآموزی نیز برخوردار میگردند.

 

عنوان دوره:   واکسیناسیون طیور     مدرس: دکتر مدنی     مدت و امتیاز دوره: 6 ساعت نظری با 5 امتیاز بازآموزی

زمان: پنجشنبه 22 خرداد 1393

هزینه دوره، پذیرایی، ناهار و گواهینامه: با امتیاز بازآموزی 650 هزار ریال، بدون امتیاز بازآموزی 550 هزار ریال، دانشجویان 450 هزار ریال

 

عنوان دوره:   اصول نگارش مقاله های علمی     مدرس: دکتر گودرز صادقی     مدت و امتیاز دوره: 6 ساعت نظری با 5 امتیاز بازآموزی

زمان: پنجشنبه 29 خرداد 1393

هزینه دوره، پذیرایی، ناهار و گواهینامه: با امتیاز بازآموزی 650 هزار ریال، بدون امتیاز بازآموزی 550 هزار ریال، دانشجویان 450 هزار ریال

 

عنوان دوره:   مدیریت زخم و اورژانس در دامهای کوچک    مدرس: دکتر پدرام     مدت و امتیاز دوره: 6 ساعت نظری با 5 امتیاز بازآموزی

زمان: پنجشنبه 5 تیر 1393

هزینه دوره، پذیرایی، ناهار و گواهینامه: با امتیاز بازآموزی 650 هزار ریال، بدون امتیاز بازآموزی 550 هزار ریال، دانشجویان 450 هزار ریال

 

توضیحات:

الف- جهت اطلاعات بیشتر و هماهنگی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر با مسئول کارگاه های آموزشی (خانم دکتر ریحانه خیری) از طریق شماره همراه 09305052763 تماس حاصل فرمایید.

ب- نشانی محل برگزاری کلاسهای نظری و عملی پس از مشخص شدن تعداد شرکت کنندگان به آنان اطلاع داده خواهد شد.

ج-  لازم است هزینه کارگاهها به حساب بانک ملت به شماره 4919820086 یا کارت بانکی شماره 6104337974880187 یا شماره شبای520120010000004919820086 به نام خانم دکتر ریحانه خیری واریز گردد.

د-  فرم ثبت نام و فیش واریزی را از طریق ایمیل به نشانی info@work-shop.ir یا فکس به شماره 42693313-021 به دفتر شرکت امید ایرانیان دانشگاه تهران ارسال فرمایید.

ه- در صورتی که تعداد متقاضیان از ظرفیت دوره بیشتر باشد اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده اند. ثبت نام در محل منوط به هماهنگی قبلی است.

و- اگر به دلایلی دوره ای برگزار نشود، وجه پرداخت شده توسط متقاضی ظرف یک هفته عیناً به وی مسترد میگردد یا در صورت درخواست برای ثبت نام در یکی از دوره های بعدی لحاظ میشود.

ز- در صورت انصراف متقاضی از حضور در دوره و به شرط اعلام آن تا سه روز پیش از برگزاری، وجه مربوطه برای ثبت نام در یکی از دوره های آتی توسط وی یا فرد دیگری که معرفی میشود لحاظ خواهد گردید.

ح- عدم شرکت در دوره یا غیبت در ابتدا یا انتهای آن منجر به لغو امتیاز بازآموزی میگردد و شرکت کننده ملزم به رعایت مقررات سازمان نظام در این رابطه میباشد.

ط- جهت دانلود فرم ثبت نام در کارگاه ها و دوره های مدون:

     به صورت فایل پی دی اف اینجا را کلیک کنید.

 به صورت فایل ورد اینجا را کلیک کنید     

info@work-shop.ir

نظر شما
ادامه