کد خبر: ۱۷۲۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
بدین ترتیب دکتر بهمنش به عنوان مدیر کل جدید دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین دکتر محسن صادقی گردید ...
P4020301.JPG

طی حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور دکتر عبداله بهمنش بعنوان مدیر کل جدید دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، طی مراسمی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت شعب بانک کشاورزی استان، مدیران دستگاه های اجرائی، دامپزشکان بخش دولتی و خصوصی و تشکلهای مرتبط با دامپزشکی برگزار شد، دکتر مسعود هاشم زاده، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در آئین تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان گفت: توفیق خدمت در مناطق محروم و ارائه خدمات به اقشار ضعیف اما توانمند در حوزه تولید فرآورده های دامی افتخاری بزرگ است که باید مسئولین این استان قدر این نعمت الهی را بدانند.
وی گفت: تغییر مدیریت ها مفهوم ضعیف بودن مدیرپیشین نبوده بلکه اصولاً هر تغییری یک تکامل و یک رویکرد جدید با تفکرات نو وجود دارد که همگی باید به این موضوع پایبند باشیم.
دکتر هاشم زاده گفت: دامپزشکی در دو بعد اقتصادی و اجتماعی فعالیت چشمگیر دارد که متاسفانه بعد اجتماعی کم رنگ دیده شده و این موضوع در تصمیم گیری ها نیز برای دامپزشکی نمود عینی داشته که شایسته است با برنامه ریزی های صحیح و دقیق این نقطه ضعف را هم پوشش دهیم.
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در ادامه گفت: انتظاراتی که از مدیرکل جدید دامپزشکی استان داریم این است که در حوزه استان چالش های موجود را شناسائی ، برنامه ریزی کرده تا انشاء اله مشکلات این منطقه از کشور مان که قابلیت های دامپروری و آبزی پروری خوبی دارد مرتفع گردد. وی تعامل و همفکری را با سازمان جهاد کشاورزی استان را جهت پیش بردن اهداف سازمان دامپزشکی کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت : ماهم در سازمان دامپزشکی کشور با حمایت از استانها در حد توان مشکلات موجود را مرتفع خواهیم نمود.


در ادامه دکتر گوهرگانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های چند ساله مدیرکل پیشین دامپزشکی استان گفت: میزان زیادی از مواد غذائی روزانه مردم را فرآورده های خام دامی و پروتئینی تشکیل میدهد که نقش دامپزشکی از ابتدای تولید تا انتهای مصرف در این حوزه بسیار پررنگ بوده و ارزش کار دامپزشکی را دو چندان می نماید. وی از مسئولین کشوری علی الخصوص سازمان دامپزشکی کشور خواست تا با حمایت های بیش از پیش و با توجه به بالارفتن سطح فرهنگ تولید و فرآوری مواد خام دامی دامپزشکی استان را یاری نموده تا انشاء اله در خصوص بیماری های نوظهور و نوپدید با مشکل خاصی مواجه نشویم .


در پایان دکتر بهمنش ، مدیرکل دامپزشکی استان خدمات به دامداران مناطق محروم و صعب العبور استان را مهمترین اولویت کاری خود اعلام کرد و گفت: انشاء اله با برنامه ریزی های صحیح و دقیق و همچنین تعامل و همفکری با مسئولین استانی و همکاران شاهد روند رو به رشد دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه ها باشیم.

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
نمی شناسم انشاله انتخاب خوبی باشد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
0
سلام. ضمن عرض خسته نباشید خدمت جناب اقای دکتر صادقی که از جمله خصوصیات ایشان کار خالصانه و صادقانه را می توان نام برسد. توفیقات روز افزون اقای دکتر بهمنش را از خدا خواستارم. راستی دکترگوهرگانی دم شما گرم.از دوستان و همکاران اصفهانی شما
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
0
دکتر بهمنش !!!!!!اندکی صبر....شاید رییس سازمان اندکی تامل میکرد بهتر بود
حداد
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
ضمن خسته نباشید به آقای دکتر صادقی همکلاسی خودم و آرزوی توفیق برای مدیر جدید یک نکته قابل توجه را میخواهم بگویم و آن اینکه ادارات کل دامپزشکی استان ها زیر واحد جهاد کشاورزی استان نیستند ولی متاسفانه انگاردر مدیریت جدید دامپزشکی کشور، دامپزشکی استانها به یک زیر بخش جهاد کشاورزی تنزل پیدا کرده است.توجه فرمایید که فقط سازمان دامپزشکی کشور جزو وزارت جهاد کشاورزی است.ولی ادارات کل از نظر مالی و فنی تحت نظر جهاد استان ها نیستند. امیدوارم تمام دامپزشکان به این موضوع مهم توجه فرمایند. سپاسگزارم-حداد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
0
سلام
اقا بی زحمت خبر انتصاب معاون پشتیبانی اداره کل دامپزشکی فارس رو هم بزنید....بالاخره طلسم شکست و ما مسولین شبکه های دامپزشکی فارس راحت شدیم ...............................................
همکار
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
حضرت علی ع می فرمایند چنان زندگی کن که مردم در زمان حیاتت خوشحال و در زمان مماتت غمگین شوند
کارشناس
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
مناطق محروم!!! مسخره است! تا کی باید از این عنوان استفاده کنیم! میدونید چند درصد دامهای کشور در مناطق محروم هستند حال آنکه نه دکتر دامپزشکی دارند نه دارو نه واکسن! تب مالت و طاعون بیداد میکنه در بیشتر این مناطق!!! وظیفه دامپزشکی در مقابل گسترش روزافزون تب مالت چیه؟ آزمایش دامها با هزینه خود دامدار خیلی مسخره است! اگه دامداری حاظر نشه دامشو آزمایش کنه یا بفرسته کشتارگاه چه؟ سلامت جامعه چه میشه؟ واقعا اسفناکه وقتی میبینی یه دامدار فقیر و بدبخت 50 راس دام دارد که باهزینه خودش آزمایش کرده و تب مالت دارند حالا باید همه سرمایشو بفرسته کشتارگاه بدون هیچ کمکی یا حتی جبران خسارتی. جالب اینجاست که در مورد دامهای تحت پوشش بیمه کشاورزی این بیماری در دام سبک تحت پوشش بیمه هم نیست! واقا متاسفم
نظر شما
ادامه