کد خبر: ۱۷۳۲۴
به اطلاع علاقمندان شرکت در دوره دکترای تخصصی پژوهش محور مراکز تحقیقاتی میکروبیولو‍ژی و بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران می رساند فراخوان پذیرش دانشجو برای این مراکز تحقیقاتی تا تاریخ 15/04/1393 تمدید می گردد. لازم به یاد آوری است شرایط شرکت در این دوره کماکان داشتن حد اقل دو مقاله نمایه شده نوع 1 (ISI web of science یا PubMed) و نیز حد نصاب نمره قبولی در آزمون های زبان خارجی مطابق شرایط ثبت نام در دانشگاه ها می باشد. آزمون مربوطه بصورت مصاحبه می باشد و پس از بررسی مدارک داوطلبین افراد واجد شرایط برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد.
1) داوطلبین شرکت در این آزمون باید از طریق سامانه دکترای تخصصی پژوهش محور به آدرس: http://phdby.research.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند. فیلم آموزشی نحوه ثبت نام دانشجویان در سامانه دکترای تخصصی پژوهش محور از طریق همین سایت در دسترس عموم قرار داده شده است. از داوطلبین گرامی تقاضا می شود قبل از اقدام به ثبت نام حتماً فیلم آموزشی مربوطه را با دقت رویت نمایند تا در حین انجام مراحل ثبت نام دچار مشکل نشوند. از داوطلبینی که مدارک خود را به آموزش تحویل داده ولی هنوز موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند تقاضا می شود حتماً نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند تا در مراحل بعدی پذیرش دچار مشکل نشوند.
2) داوطلبین شرکت در این آزمون علاوه بر ثبت نام از طریق سامانه می بایست فرم های ثبت نام که در همین اطلاعیه قرار دارد را تکمیل نموده و به همراه مدارک و مستندات پژوهشی در پاکت در بسته به اداره آموزش انستیتو تحویل داده و یا به آدرس: خیابان 12 فروردین، انستیتو پاستور ایران، اداره آموزش ارسال نمایند. لطفاً روی پاکت قید شود: "مربوط به فراخوان دکترای تخصصی پژوهش محور". نام مرکز تحقیقاتی مورد نظر نیز توسط متقاضی بر روی پاکت نوشته شود.
 

 

نظر شما
ادامه