کد خبر: ۱۷۳۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

 

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: بیش از نیمی از پست‌های سازمانی این اداره کل، فاقد مسئول است و با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر شهرام موحدی در دیدار با نماینده مردم اصفهان با اشاره به موفقیت‌ها و کسب رتبه های برتر در جشنواره شهید رجائی و همچنین کسب رتبه برتر در طرح سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در بین ادارات و دستگاههای تابعه استان طی دو سال متوالی ، اظهار داشت: وظایف دامپزشکی در سه بخش نظارت بر بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و صیانت از سرمایه دامی استان که شاکله وظایف دامپزشکی را در بر می‌گیرد، از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
 وی افزود: همچنین نظارت بر کشتارگاه‌های دام و طیور استان، خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌های نگهداری، مراکز عرضه در سطح شهرستان‌های استان و همچنین کنترل بیماری‌های مشترک از طریق واکسیناسیون جمعیت دامی، فعال کردن قرنطینه‌ها، شناسائی و کشتار دام‌های آلوده به بیماری‌های سل و بروسلوز و پرداخت غرامت به صاحبان آن‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری‌های نوپدیدو بازپدید (LSD-VHS) و بیماریهای شایعی چون سل،بروسلوز ومشمشه در جمعیت دامی و نظارت بر کارخانجات تولید، داروخانه‌ها و مراکز عرضه دارو و واکسن‌های دامی را از وظایف دامپزشکی استان است.
 موحدی با اشاره به مشکلاتی مانند کمبود شدید نیروی انسانی و بلاتصدی بودن بیش از نیمی از پست‌های سازمانی و لزوم تخصیص اعتبارات لازم استانی به دامپزشکی برای خرید سموم و مکمل دامی مورد نیاز و خرید خودروی عملیاتی را یاد آور شد و اظهار داشت: با حل مشکلات دامپزشکی می‌توان شاهد کنترل بیماری‌های مشترک و ارتقاء  بهداشت عمومی جامعه باشیم.
در ادامه مهندس فولادگر نماینده مردم شهرستان‌های اصفهان و رییس کمیسیون ویژه تولید ملی در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور سرپرست اداره کل دامپزشکی استان دامپزشکی را پیشتاز امر بهداشت و سلامت مواد غذایی پروتئینه مردم دانست.
وی با اشاره به وظایف مهم و خطیر دامپزشکی به ویژه در ابعاد نظارت بر بهداشت عمومی، صیانت از سرمایه دامی و کنترل بیماری‌های مشترک خواستار ادامه روند وظایف و فعالیت‌های خدماتی، آموزشی و ترویجی دامپزشکی استان شد.
فولادگر خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع دامپزشکی استان از روند اجرای فعالیت‌ها و مشکلات موجود و انعکاس مطالب به نمایندگان، مردم و اصحاب رسانه را در رفع این مشکلات بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار تداوم ارسال گزارشات و پیشنهادات کارشناسی به نمایندگان شد.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان؟؟
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
من به عنوان یک بی کار از مدیران کل استدعا دارم موضوع کمبود نیرو را مجدانه پیگیری بکنن.بیکاران دامپزشکی سرخورده شده اند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
چرانظراتی که برای دکترموحدی داده میشه را انتشار نمی کنید....... دلیلی داره؟
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
با سلام. دوست گرامی! علت عدم انتشار تعدادی از نظرات جنابعالی این است که بنده با داشتن تجربیات رسانه ای، می توانم تشخیص بدهم که وقتی در عرض 5 دقیقه 5 کامنت با موضوعات یکسان (تخریب و توهین) و با ادبیات یکسان (بی ادبانه) و با هدف تسویه حساب های شخصی در ذیل یک خبر درج می شود، همه این کامنت ها را یک نفر و با هدف تخریب و توهین ارسال نموده است.
حکیم مهر جای این گونه کارهای سخیف نبوده و به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده را به امثال جنابعالی نخواهد داد.
بنده در طول عمرم نه دکتر موحدی را دیده و نه با ایشان صحبت کرده ام. اگر مشکلی از نظر فنی به مدیریت ایشان دارید بیان بفرمائید تا باکمال احترام در سایت درج شود. در غیر این صورت لطف بفرمائید و وقت بنده را برای پاک کردن کامنت های جنابعالی تلف نفرمائید. متشکرم.
مهدی
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
باعرض سلام وخسته نباشید وضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به تمامی عزیزان.
این بنده باتوجه به اینکه تقریباً حدود 2 وسال چندماه منتظر تامین اعتبارهستم. وهمچنان منتظرتامین اعتباربوجه برای جذب درسیستم هستم. و واقعا دیگه باوجود حروف حدیث های که هست واقعا ناامید شده بودم.الان بامشاهده این خبرکه دکترموحدی واقعا بنده خدا پیگیرمسئله استخدامی بچه ها هست.خوشحال شدم که لااقل دکتر موحدی بنده خدا الحق والنصاف داره تلاش خودش رو میکنه وادامش باید به خدا توکل کرد.واینجاصمیمانه از زحمات خالصانه ومخلصانه دکترتشگر میکنم.(مهدی.کارمندطرحی)
نظر شما
ادامه