کد خبر: ۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر -  معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار مازندران با امضای اسنادی با اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن محل جدید دانشکده دامپزشکی مازندران در شهرستان آمل متعهد شدند.
این اسناد را علی اکبر متکان معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه مازندران درآمل که امام جمعه، فرماندار و روسای دانشگاه های آمل نیزحضور داشتند، امضاء کردند.

متکان معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: سهم این وزارتخانه از این اعتبار 10 میلیاردریال است و پنج میلیارد ریال آن در هفته جاری به دانشکده دامپزشکی آمل اختصاص داده خواهد شد.
 علی اکبر متکان گفت: پنج میلیاردریال دیگر این اعتبار این وزارتخانه پس از اختصاص سهم پنج میلیارد ریالی استانداری مازندران، واریز خواهد شد.
 استاندار مازندران هم با تاکید بر اینکه توسعه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی وغیرانتفاعی به توسعه همه جانبه این استان کمک خواهد کرد، گفت: استانداری مازندران هم سهم پنج میلیارد ریالی خود را که متعهد شده را برای تسریع در اجرایی شدن این دانشکده مهم در استان اختصاص خواهد داد.
 سید علی اکبر طاهایی افزود: برخی موانع برای اجرایی شدن این دانشکده در محل جدید آن با ادارات کل منابع طبیعی و امور مالیاتی استان هماهنگی و برطرف شده است. 
 رئیس دانشکده دامپزشکی آمل در این مراسم گفت: مجتمع جدید این دانشکده در زمینی به مساحت هفت هکتار در روستای تسکابن شهرستان آمل ساخته خواهد شد.
 اکبرحاجی زاده افزود: هم اکنون 40 دانشجو در دو رشته بازرسی گوشت و بهداشت موادغذایی در مقطع کارشناسی در دانشکده دامپزشکی آمل که وابسته به دانشگاه مازندران است در محیطی استیجاری مشغول به تحصیل هستند.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mohamad
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
0
0
انشا الله تاکی دانشگاه افتتاح میشه خبر بدید
samyar rostami
|
-
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
0
سلام
آقا اینا فقط کارشون کلنگ زدنه.5سال پیش روبروی خونه ما 17 هزارمتر زمین اومدن کلنگ زدند و رفتن فیلمش رو هم دارم.استاندار وقت قول داد که دانشگاه میشه.همش .... بود...........
nasim
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
0
تا به چشم نبینیم باورمون نمیشه چرا تاحالا از این رشته تو رادیو تلویزیون چیزی نشنیدیم .
اسماعيلي
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
0
ازبچگي آرزو داشتم دامپزشك شم حالا كه بزرگ شدم آرزو دارم يه دامپزشك موفق تو عمرم ببينم باوررررررررركنينننننننننننن
نظر شما
ادامه