کد خبر: ۱۷۸
دولت به منظور مقابله با بیماری‌های همه گیر اجتماعی،بیماری آنفلوآنزای خوکی و اتخاذ تدابیر لازم اجرایی در این زمینه، ستاد مقابله با آنفلوآنزا را با عضویت دو معاون رئیس جمهور و ‪ ۴‬وزیر کابینه تشکیل داد...
دولت به منظور مقابله با بیماری‌های همه گیر اجتماعی،بیماری آنفلوآنزای خوکی و اتخاذ تدابیر لازم اجرایی در این زمینه، ستاد مقابله با آنفلوآنزا را با عضویت دو معاون رئیس جمهور و ‪ ۴‬وزیر کابینه تشکیل داد.

هیئت وزیران بنا به پیشنهاد رئیس جمهور و به منظور آمادگی برای مقابله با بیماریهای همه گیر اجتماعی بیماری آنفلوآنزای خوکی و اتخاذ تدابیر لازم اجرایی، ستاد مقابله با آنفلوآنزا با عضویت علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور (رئیس)، امیر منصور برقعی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، صادق محصولی، وزیر کشور، کامران باقری لنکرانی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش و محمد رضا اسکندری، وزیر جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود.

بر اساس این مصوبه، تصمیماتی که توسط نمایندگان یاد شده اتخاذ می‌شود، در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم الاجرا است و با رعایت آیین نامه داخلی هیئت دولت، قابل صدور است.

نظر شما
ادامه