کد خبر: ۱۷۸۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

دکتر رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه تعدادی کارخانه مجاز به استفاده از پالم بوده ولی در حال حاضر مجوز آن‌ها نیز حذف شده است، گفت: باید به سمت کاهش مصرف روغن «پالم» در کشور پیش رویم.

دکتر دیناروند در برنامه رادیو ایران با بیان اینکه طی یک تا دو هفته آینده تکلیف موضوع استفاده از روغن پالم و برخورد با متخلفان به صورت کامل انجام می‌شود، افزود: موافق این موضوع هستم که توجه رسانه‌ها به سمت روغن پالم معطوف شده است. به مردم توصیه می‌کنیم مصرف لبنیات را قطع نکنند ولی از لبنیات کم چرب استفاده کنند.

وی اظهار داشت: دولت تصمیم گرفته در سال ۹۳ سقف واردات روغن پالم را کاهش و در سال ۹۴ حداکثر سقف واردات این روغن را به زیر ۱۵ درصد و در سال پس از آن به کمتر از ۱۰ درصد برساند.

رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه باید نگرانی‌ها را در این رابطه برطرف کرد، خاطر نشان ساخت: متخلفین را به بزودی معرفی خواهیم کرد.

 

برچسب ها: لبنیات کم چرب،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
0
پس تا حالا کجا بودن!واقعا مرم به امید کیا موادغذائی رو مصرف میکنن!چون رسانه ها حساس شدن شما پیگیر شدید پس سالیان سال این روغن وارد و توسط مردم بیچاره مصرف شده است.واقعا که...............با این نظارتتون ،چشم نخورید!
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
0
بالاخره ما نفهمیدیم کارخانه ها مجاز به استفاده از روغن پالم هستند یا خیر!یعنی چی که تعدادی مجوز داشتند ولی مجوز اانها حذف شده!
نظر شما
ادامه