کد خبر: ۱۷۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

طرح موضوع استفاده از روغن پالم در لبنیات کار نسنجیده ای بود/ تعیین روزی به عنوان روز بدون لبنیات در شبکه های اجتماعی پیامد این اقدام نادرست

 رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس طرح موضوع استفاده از روغن پالم در لبنیات و کلی گویی ها در این خصوص را کار نسنجیده ای دانست و گفت: این اقدام نسنجیده تبعات منفی بسیاری به دنبال داشته و حتی شبکه های اجتماعی روزی را به عنوان روز بدون لبنیات اعلام کردند که باعث تاسف است.

عباس رجایی در  گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با یادآوری طرح موضوع استفاده از روغن پالم که در روزهای گذشته مطرح شد، گفت: نحوه طرح موضوع استفاده از روغن پالم در شیر و لبنیات به صورت  مبهم گویی و کلی گویی کار بسیار نسنجیده ای بود که آسیب های  جدی را به صنایع لبنی و شیر خام  کشور وارد کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح موضوع استفاده از روغن پالم در لبنیات تبعات منفی بسیاری به دنبال داشت و این تشویش را در بین مردم ایجاد کرد که لبنیات مصرف کنند یا نه.

وی ادامه داد: باید تاسف خورد که در شبکه های اجتماعی اعلام کردند 25 مرداد روز بدون لبنیات است چرا که  این حرف بار منفی بسیاری دارد.

رجایی با تاکید بر اینکه ما به دنبال ترویج مصرف لبنیات در بین مردم هستیم ، افزود: یک اقدام نسنجیده باعث شده است که چنین مسایلی پیش آید و حتی روزی به عنوان روز بدون لبنیات اعلام شود که این یک فاجعه است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در جلسه روز گذشته کمیسیون کشاورزی با حضور مسئولانی از حوزه وزارت بهداشت، جهادکشاورزی و صنایع لبنی میزان استاندارد استفاده از روغن پالم در شیر و لبنیات بحث و بررسی شد، گفت: گزارش مدونی در این رابطه در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

 

 

برچسب ها: روغن پالم،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک2000
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
اتفاقا نه تنها فاجعه نیست بلکه بسیار نیکوست!
نشان از فهم و شعور بالای مرذم است که نگران سلامتشان هستند و حرکتی است ستودنی

باید سپاسگزار کسی یا کسانی باشیم که سلامت مردم برایشان مهم است نه مصلحت و منافع .
الان چند هفته است مصاحبه های رنگارنگی در این زمینه شده ولی هیچ کدام روشنگری و صداقت منجر به برخورد قضائی مقتضی را نداشته.
نماینده ی محترم ، کسی که لبنیات مصرف می کنه (که البته با این وضع افزایش قیمتش مصرفش داره روز به روز کاهش پیدا می کنه) به امید بهبود وضع سلامت و رفع بسیاری از مشکلات ، مصرف می کنه ، نه این که یک عده بر سود خود بیفزایند و مردم بر آلام و مشکلات سلامتشان.
پس بهتر است کمی بیندیشید و مصاحبه بفرمائید.
نظر شما
ادامه