کد خبر: ۱۷۹۹۲
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
گفتنی است دکتر موحدی از تاریخ پنجم خرداد ماه سال جاری با حکم رئیس سازمان دامپزشکی، مسئولیت سرپرستی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان را بر عهده داشت ...
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در آستانه هفته دولت و بازدید یکروزه رییس سازمان دامپزشکی کشور از اصفهان، با اعطای حکمی دکتر شهرام موحدی به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان منصوب شد.   
 
 
 
 
 
 
 

 

 

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر شهرام موحدی

سلام علیکم،

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی،به موجب این حکم به سمت مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان منصوب می گردید.

اهمیت، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می نماید که جنابعالی با بهره گیری از همه ظرفیتها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های دامی و از این طریق در توسعه صنعت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی گامهای مؤثری بردارید.

توفیق جنابعالی را در رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

دکتر مهدی خلج/ رئیس سازمان

گفتنی است که پیش از این دکتر موحدی، به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان انجام وظیفه می نمود.

دکتر خلج در بازدید یکروزه خود از اصفهان و در آستانه هفته دولت عنوان کرد: سازمان دامپزشکی کشور به طور جدی با موضوع قاچاق دام برخورد می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در سفر یکروزه خود به اصفهان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر استان ضمن اشاره به معضلات امنیتی و بهداشتی ورود دام قاچاق از مرزهای کشورافزود: مسئولین کشور برای تحقق این موضوع می توانند کمک زیادی به ما کنند.

وی گفت: با توجه به بروز و شیوع برخی بیماری های نوپدید در منطقه جلوگیری از ورود دام قاچاق از مرزهای کشور اهمیت به سزایی در حفظ سرمایه دامی کشور دارد و سازمان دامپزشکی کشور تمام تلاش خود را برای مقابله با این معضل از طریق همکاری با دستگاههای مرتبط، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سطح جامعه انجام خواهد داد.

وی همچنین در رابطه با ساماندهی کشتارگاه‌های کشورتصریح کرد: کشتارگاهها به عنوان نبض اپیدمیولوژیک برای بررسی بیماریهای مشترک بین انسان و دام بسیار حائز اهمیت هستند و ساماندهی کشتارگاه‌ها در سطح کشور اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با نگرانی از اینکه حدود 288 کشتارگاه سنتی در کشور داریم افزود: در تلاشیم کشتارگاه‌ها را طی برنامه‌ای بلند مدت به شرایط مطلوب برسانیم.

در ادامه با بیان اینکه کشتارگاه طیور به طور کامل صنعتی شده‌اند، تصریح کرد: بیش از 250 واحد کشتارگاه طیور در کشور وجود دارد که موارد دیگر نیز در دست اقدام داریم.

دکترمهدی خلج گفت : یکی از برنامه هایی که سازمان دامپزشکی کشور دنبال می کند مسائل مربوط به کنترل کیفی محصولات و عرضه محصول سالم برای مصرف کنندگان است که کارهای مختلفی نیز در این زمینه در حال انجام است با این هدف که بتوانیم محصولی را که تولید می شود، از زمان تولید در مزرعه های پرورش تا زمانی که مراحل مختلف را طی می کند تا به دست مصرف کننده ها برسد قابل رد یابی باشد و از همان ابتدا نظارت لازم انجام شود .یعنی در دو حوزه بتواند اطمینان مصرف کنندگان را تامین کند ، یکی کنترل، از بُعد آلودگی به مواد بیولوژیک مثل میکروبها ، قارچها و عواملی که می تواند سبب واگیرداربودن آن باشد و دیگری از بُعد مواد آلاینده و باقیمانده های دارویی و سموم و سایر آلاینده ها و عوامل قارچی .

رئیس سازمان دامپزشکی‌ کشور گفت: استان اصفهان با 33 کشتارگاه دام و 18 کشتارگاه طیور جزو استانهای دارای برنامه جهت تبدیل ساختار سنتی و غیر بهداشتی کشتارگاهها به ساختار بهداشتی و صنعتی است.

رییس سازمان دامپزشکی در این سفر علاوه بر بازدید از اداره کل دامپزشکی استان و شرکت در نشست صمیمی با مسئولین ستادی و روسای شبکه دامپزشکی شهرستان های تابعه با مسئولین نظام دامپزشکی و انجمن های صنفی بخش خصوصی دامپزشکی استان نیز دیدار داشتند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدند.

در ادامه این بازدید یکروزه رییس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در ساختمان استانداری، دیداری با استاندار اصفهان داشتند.

دکتر زرگرپور؛ استاندار اصفهان در این دیدار ضمن اعلام رضایت از فعالیت های اداره کل دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی استان فعالیت های قابل توجهی را در سطح استان انجام می دهد .

دکتر رسول زرگرپور با اشاره به اهمیت وظایف و مسئولیت های سازمان دامپزشکی گفت: دامپزشکی نقش مهم و انکارناپذیری در ارتقا سطح بهداشت و سلامت جامعه و همچنین تولید و اشتغال دارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اکثر فعالیت های دامپزشکی در بهداشت عمومی و اقتصاد خرد و کلان مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه دامپزشکی در سال های بعد از انقلاب رشد قابل قبولی داشته است، افزود: با توجه به اینکه استان اصفهان اولین استان صنعتی کشور است و در بخش توریسم و صنایع دستی نیز جایگاه خوبی در کشور دارد، کشاورزی و دامپروری در حاشیه قرار نگرفته و این بخش نیز توانسته جایگاه خوبی را در کشور به خود اختصاص دهد.

استاندار اصفهان در ادامه اظهار داشت: استان اصفهان در تولید مرغ رتبه ی اول را در کشور دارد و با تولید 1/5 میلیون تن شیر در سال نقش مهمی در تولید فراورده های لبنی کشور دارد .

وی به حساسیت ها بر روی بهداشت و سلامت مواد گوشتی و لبنی اشاره کرد و افزود: توجه به بخش دامپزشکی به دلیل اینکه در سلامت افراد جامعه نقش اساسی دارد بسیار قابل توجه است.

زرگرپور با تاکید بر اینکه مدیریت استان حساسیت ویژه ای به موضوع سلامت دام دارد، افزود: مدیریت استان آماده ی هرگونه همکاری برای ارتقاء جایگاه بهداشت و سلامت دام با این بخش است.

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشت در کشتارگاه ها بسیار مهم و حیاتی است ، افزود: مدیریت استان عزم خود را جزم کرده است که محصول سالم برای انسانهای سالم از کشتارگاه های سالم عبور کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدارقدردانی از حمایت های استاندار اصفهان گفت: دامپزشکی نقش پررنگ در اقتصاد ملی و همچنین نقش کم نظیری در بهداشت و سلامت جامعه دارد.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان جمعیت دام به خوبی مدیریت شده است، افزود: امسال نسبت به سال قبل با همدلی و همفکری خوب مسئولان مربوطه بیماری های مربوط به دام در کشور کاهش چشمگیری داشته است.

در پایان این سفر یکروزه دکتر خلج از یکی کشتارگاههای صنعتی استان بازدید به عمل آورد.

 

 خبر مرتبط:

 
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
0
باسلام خواهش می کنیم بدون سانسور درسایت زده بشه
که رستم یلی بوددرسیستان
من آوردمش اندراین داستان
جناب دکترخلج با تشکر از همه شجاعتی که در تعویض مدیر قبلی بکاربستید ولی به عرض برسونم .....................................................
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
سلامَ مدیر جان روی صدا و سیما که سفید شد با این سانسور.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
1
سلام. خداقوت
امیدوارم دکتر موحدی جایگاه مدیر کلی را با توکل به خدا و خوش رویی و خوش قلبی با ارباب رجوع بالا ببرند نه اینکه. بخواهند از جایگاه مدیر کلی خودشان را بالا ببرند. برای ایشان ارزوی موفقیت دارم
مهدی
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
1
« بسم ربّ الشّهداء والصّدیقین »
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت تمام دوستان ومدیر سایت حکیم مهر.

جناب آقای دکتر موحدی
انتصاب حضرت عالی به عنوان « مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان را به شما تبریک عرض نموده ، برای شما موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نماید.
مهدی (کارمند نیرو طرحی )
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
1
0
با سلام
آقای دکترمقدس تبریک فراوان ////انتخاب شما باعث نقطه روشن برای دلگرمی و انگیزه کاربرای ما کارمندان است امیدواریم شمااین اتصال چندساله زنجیروارمدیرکل و کارگزینی را شکسته و دل شکسته کارمندان را با عدالت و رفتارشایسته ای که ازشما سراغ داریم به دست بیاورید ///................................................................بازهم تبریک
کارمند شبکه
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
1
0
ضمن تبریک به آقای دکتر موحدی و آرزوی توفیق برای این برادر بزرگوار و سخت کوش از حسن انتخاب آقای دکتر محمد باقر مقدس این عزیز ایثارگر به عنوان معاون اداری مالی بسیار خوشحالیم. جمعی از ایثارگران اداره کل دامپزشکی استان اصفهان
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
0
باسلام
جناب دکترمقدس انتخاب شایسته شماراتبریک عرض کرده و امیدواریم به مدارج بالاترکه لایق شما می باشد دست یابید وروزی برسد که دامپزشکی به مدیرکل بودن شما افتخارکند
کارمند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
0
سلام
مدیران، کارمندان جز رفتاری محترمانه و گفتگویی دوستانه درچهارچوب قانون از شما چیزی نمی خواهند
به ملازمان سلطان که رسانداین دعا را
که به شکرپادشاهی زنظرمران گدارا
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
1
0
جناب آقای دکتر موحدی، انتصاب شایسته شما را به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان تبریک میگوییم. همکاران
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
مدیرعزیز سایت خست نباشید
من الله توفیق
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
0
با سلام
یادش بخیر گاهی باید از همکارانی مانندآقای دکترعباسی،باوجوداوهمه افراداز مزایای خودراضی بودند .....................................
یادش بخیر که باید چراغ دردست بگیریم و به دنبالش بگردیم
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
1
0
با سلام وخسته نباشی خدمت شمامدیرمسئول محترم سایت حکیم مهر

آقای دکترموحدی با توجه به روندسریع درتغییرات کاش اول به وضع این کارگزینی توجه می فرمودید و یک کارمندباسواد و تحصیل کرده دراین زمینه را جایگزین می کردیدشایدایشون برای اداره کل خوب عمل کنه و لی اصلا توجهی به کارمندان شهرستانها نداره.
وپس از چندسال طولانی با چنین فردی درچنین جایگاهی همه را خسته و ناامید از هرچیزی کرده .
متشکر
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
باسلام واحترام به مدیر سایت
به نظرشمادرادارات دامپزشکی رشته روانشناسی کودک بیشترکارایی داره یا مدارک تخصصی مثل دامپزشکی ؛طیورٍ؛آبزیان و..............
جالب اینکه افرادبا مدارک نامربوط به طوراختصاصی اعلام نظر در موردمدارک مربوطه کرده و عدم کارایی چنین مدارکی را اعلام فرموده اند//////////جالبه
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
0
سلام وروزبخیرمدیرسایت
دراول مطالبم تشکرویژه از زحمات شما
و اما .....
به نظرهرفردخردمندی ،علم و تجربه درکنارهم نهایت موفقیت است متاسفانه ما کارمندان داداز بی تناسبی افرادی داریم که سوادو تجربه ندارندوسبب مشکلات عدیده ای تقریبا برای اکثریت کارمندان دراحقاق حقوقشان گردیده است ولی تکرارافراد به جای تعویض شده ها با همان خصوصیت دردی را دوا نمی کنه .آقای دکترطباطبایی .آقای هاشمی ،خانم شجاعی و.....چرانباید درکارگزینی باشند درحالی که خدمات این افراد همیشه خالصانه بوده است؟تا چه موقع باید این گروه هم شکل را تحمیل کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
0
سلام و خسته نباشیدبه شما دوست و مدیر کارامدومحترم سایت حکیم مهر
جناب دکترموحدی حرفهای مامدیرشبکه ها را هم توجه بفرمایید :
تعدادی از ماروسای شبکه ها حداقل 4 سال به بالاست که در شبکه ای مشغول به کار می باشیم گاهی احساس خستگی از مسیر،تعدادی کارمندان و شرایط کاری و ... ما راعصبی و خسته می کنه ولی ما منتظر رفتن دکترحسینی بودیم و اینکه شایدشما کاری بکنید ولی چرا شما این قدر بی تفاوت عمل می کنید؟؟؟؟؟؟؟اگه ما هم مثل بعضی ها ساکت هستیم نشان رضایت مانیست !!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
0
0
سلام راست میگه. ما هم ازشون خسته شدیم. کارمندشبکه
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
0
حضورمحترم مدیرحکیم مهرسلام و وقت بخیر و خسته نباشید عرض می کنم
آقای دکترموحدی مدیرکل محترم به نظر شما وقت اون نرسیده که بعد از شش سال خمینی شهر را از حال سکون و عدم فعالیت بیرون بیارید و کارشناس جدیدی را برای اون جایگزین کنید تا وضعیت گاوداران مخصوصا صنعتی بهتر بشه ما تعدادی از دامداران با توجه به شرایط چندساله اخیربا توجه به برخورد کارمندان و رییس این شهرستان دیگه اجازه ورود به دامداریها را بهشون نمی دهیم پس لطفا به وضعیت این شهرستان رسیدگی بفرمایید
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
اقای دکتر موحدی سلام خبر دارید در شهرستان اصفهان چه می گذرد ایا کار می شود بروید ببینید چقدر روی فراورده های خام دامی نظارت می کنند بعضی مراکز یکسال است بازدید نشده است
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
سردبیر محترم سلام عرض می کنم به نظر شما تعطیلی ازمایشگاه عسل خوانسار وانتقال وسایل ان به نجف اباد میتواند افتتاح باشد بسته بندی گوشت که سه سال است فعالیت می کند چه افتتاحی می تواندداشته باشد ایااین گول زدن خودمان نمی باشد ایا این گونه گزارش ها باعث عقب افتادگی این کشور نمی شود به نظر شما چرا مدیران برای موقعیت خودشان این کارها را انجام می دهند
نظر شما
ادامه