کد خبر: ۱۸۰۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
به مناسبت هفته دولت سه سامانه تخصصی صنایع و مشاغل مرتبط با دامپزشکی، داشبورد مدیریتی دستیابی به اطلاعات و ارجاع بین سازمانی رونمایی و افتتاح شدند.

 دکتر سید محمود حاج اکبری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول ادرای سازمان دامپزشکی کشور با خبر افتتاح این سامانه ها در هفته دولت گفت: سامانه داشبورد مدیریتی با هدف دستیابی به اطلاعات مهم و کلیدی از میان حجم انبوهی از اطلاعات موجود پس از یک سال تحقیق و بررسی طراحی و تولید شد.

 وی افزود: این سامانه قادر است اطلاعات موجود در سایر سامانه های تخصصی دامپزشکی را بازخوانی کرده و آنها را تبدیل به شاخص ها و نمودارهایی مفید و کارآمد برای تصمیم گیری نهایی توسط مدیران نماید، همچنین توسط این نمودارها می توان عملکرد سازمان را در حوزه های مختلف مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد تا با تصمیمات درست هزینه ها را کاهش داد

دکتر حاج اکبری در مورد VINFO سامانه تخصصی صنایع و مشاغل مرتبط با دامپزشکی گفت: این سامانه به عنوان تنها مرجع و اولین سامانه مشاغل دامپزشکی پس از 6 ماه پیگیری طراحی و به بهره برداری رسید. وی تصریح کرد: هدف از طراحی این سامانه نزدیک کردن شاغلین رشته دامپزشکی و جمع آوری اطلاعات مرتبط در این زمینه می باشد که با وجود امکانات و جستجوهای پیشرفته در تمامی موضوعات اطلاعاتی برای مخاطبان طراحی شده است. همچنین از مهمترین امکانات این سامانه قابلیت بروزرسانی و ثبت نام شرکت ها، نهادها و موسسات مرتبط توسط خود آنها می باشد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات در مورد سامانه فعال و پرکابرد ارجاع سازمانی گفت: پیش از این به دلیل نبود زیرساخت مناسب امکان انجام ارجاع سازمانی وجود نداشت و با راه اندازی این سیستم امکان ارجاع مستقیم بین سیستم های اتوماسیون اداری با ادارات کل دامپزشکی استانها فراهم شد.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم مکاتبات، اهمیت و پراکندگی جغرافیایی برخی از شرکت‌ها و زیرمجموعه‌هایشان، با راه اندازی هسته مرکزی زیرسیستم ارجاع بین سازمانی در سازمان مرکزی و انجام تنظیمات و ابزارهای لازم در شرکت‌های زیر مجموعه امکان ارسال و دریافت نامه ها و ارجاعات سازمانی بین دفتر مرکزی و شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین هر یک از شرکت‌های زیر مجموعه با یکدیگر وجود خواهد داشت.

سامانه تخصصی صنایع و مشاغل مرتبط با دامپزشکی


مهمترین سامانه های سازمان دامپزشکی کشور:
ردیابی دام زنده و فرآورده های دامی
مدیریت اخبار
شبکه یکپارچه قرنطینه و امور بین الملل
پایش و مراقبت بیماریهای پرندگان
خدمات الکترونیک دفتر دارو ودرمان
پاسخگویی به شکایات
نظام نوین اموال دامپزشکی


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
0
وجدانا اينقدر سامانه بيخود راه اندازي نكنيد
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
مردی برای ایجاد سامانه...........همان سامانه آمار برای سازمان بسه چون هیچ کاربردی نداره
نظر شما
ادامه