کد خبر: ۱۸۰۹۸

خبرگزاری فارس: دامپزشکی، حمل و نقل و ثبت احوال بوشهر اول تا سوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر ظهر امروز با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی برگزار شد.

در این مراسم 10 اداره کل برتر از نظر ارزیابی عملکردی و 5 اداره برتر از نظر شاخص رضایت ارباب و رجوع مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش نظرسنجی میزان رضایت ارباب رجوع، در گروه شرکت‌های دولتی: شرکت آب و فاضلاب روستایی، در گروه بانک‌ها و بیمه‌ها اداره کل بیمه ایران، در گروه واحدهای ستادی اجرایی و وزارتخانه‌ها اداره کل امور اقتصاد و دارایی، در گروه دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات مستقیم به مردم اداره کل استاندارد بوشهر و در گروه دستگاه‌های قضایی و انتظامی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش دیگر که شامل ارزیابی عملکرد بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی تعیین شده بود نیز از بین 90 اداره کل استان بوشهر 10 اداره کل حائز رتبه‌های برتر شدند.

بر اساس این گزارش در این ارزیابی عملکرد، اداره کل دامپزشکی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و اداره کل ثبت احوال به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل بنادر و دریانوردی، اداره کل اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل بیمه سلامت، اداره کل هواشناسی و اداره کل پزشکی قانونی به ترتیب چهارم تا دهم شدند.

 

نظر شما
ادامه