کد خبر: ۱۸۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رییس سازمان نظام دامپزشکی گفت: ابهاماتی که از نظر سازمان دامپزشکی کشور در اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی وجود داشت در جلسه‌های کارشناسی سازمان دامپزشکی کشور و کارشناسان سازمان نظام دامپزشکی بررسی و مرتفع شد...
112

حکیم مهر -  دکتر سید محمد آقامیری از ابلاغ نهایی دستورالعمل ماده 19 آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی به سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی گفت: ابهاماتی که از نظر سازمان دامپزشکی کشور در اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی وجود داشت در جلسه‌های کارشناسی سازمان دامپزشکی کشور و کارشناسان سازمان نظام دامپزشکی بررسی و مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه نسخه بازنگری شده این دستورالعمل از سوی سازمان دامپزشکی کشور و با همکاری سازمان نظام دامپزشکی نهایی شد افزود: هم اکنون دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی به امضای رؤسای سازمان‌های نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و سازمان دامپزشکی کشور ‌رسیده و با توافق طرفین دستورالعمل یاد شده برای اجرا به ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و سازمان نظام دامپزشکی  به عنوان مجری طرح ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: سازمان نظام دامپزشکی با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و گستره تشکیلات استانی خود در سراسر کشور از اول اردیبهشت امسال از طریق شرکت نظام سبز سلامت صندوق تعاون و رفاه این سازمان،  دستورالعمل یاد شده را به بهترین وجه اجرا خواهد کرد.

در بند اول بازنگری دستورالعمل ماده 19 آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی آمده است: اجرای این دستورالعمل در مرحله اول در واحدهای کشتارگاهی دام و طیور، مراکز فرآوری و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی، کارگاه‌های تبدیل ضایعات دامی و سردخانه‌های اختصاصی نگهداری فرآورده‌های خام دامی انجام می‌شود.

بنا بر تبصره این بند دستورالعمل ابلاغ شده واحدهای فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی برای صادرات را در بر نمی‌گیرد.

سایر واحدهای موضوع ماده 2 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن علیپور
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
0
0
ببینیم و باور کنیم ...؟من که کاملا قطع امید کردهام.
عطارباشی
|
-
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
خیر است انشاا...امیدوارم در دوره تصدی دکتر دستور اختلافات بچه گانه نظام وسازمان حل شود و به بخش خصوصی سامان داده بشه
دامپزشک
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
خدا به دادمون برسه، این دیگه چه مصیبتیه
نظر شما
ادامه