کد خبر: ۱۸۲۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان و در مراسمی که با حضور کارکنان این حوزه برگزارشد، دکتر محمد کشتکار به سمت سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، جلسه معارفه سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه 12 شهریورماه با حضور مدیر کل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه مدیریت و منابع، کارشناسان این بخش و جمعی از مسئولین دامپزشکی استان برگزار گردید.
در این جلسه دکتر شهرام موحدی، مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین اظهار کرد:  معاون سلامت می تواند با ایجاد روحیه تعامل، همکاری در بین کارشناسان در این بخش و شناخت از روحیه آنها و ایجاد ارتباط با سایر دستگاهها نقش بسزایی در رشد و ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه داشته باشد .
موحدی در ادامه از دکتر کشتکار به عنوان چهره ای دلسوز، پرتلاش وتوانمند در زمان حضورش در این مجموعه و در مسئولیتهای متفاوت نام برد و ایشان را به سمت سرپرست معاونت سلامت اداره کل منصوب و از زحمات دکتر علی کارگر در زمان تصدی این پست تقدیر و تشکر به عمل آمد.  
در این مراسم کشتکار، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل و همکاران گفت: در زمان حضورم در این سمت، رعایت انصاف واهتمام وجدیت در کار را سرلوحه ی امور خود قرار خواهم داد.
وی افزود: ایجاد همدلی و هماهنگی در بین نیروها ،تلاش برای ارتقا کمی و کیفی وظایف فنی و تخصصی اداره کل و جمع بندی مشکلات و حل مسائل مرتبط در شبکه های دامپزشکی شهرستانها، استفاده از تمام ظرفیتهای استانی و تعامل و همکاری بیشتر با دستگاههای همکار در زمینه خدمت به بهداشت و سلامت جامعه و بهبود روابط و فعالیتهای حوزه تخصصی از مهمترین برنامه هایی می باشد که اجرایی شدن آن، همت عمومی همکاران اداری و فنی را می طلبد.
    کشتکار در ادامه افزود: امیدوارم پاسخگوی اعتماد مدیریت و همه همکاران تلاشگر باشم و در مسئولیت جدید و با همکاری کارکنان در این حوزه، ضمن اولویت قرار دادن رضای الهی،مشکلات و نارسایی های موجود را برطرف سازیم.
دکتر  کشتکار پیش از این ریاست اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان را بر عهده داشتند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررسولی
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
باسلام هردوعزیزازخوبان وزحمتکشان دامپزشکی استان اصفهان می باشندارزوی سلامت وموفقیت برای دوبزرگوار رادارم.
دکتر غلامرضا توکلی
|
-
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
0
برای هر دو این عزیزان که از دوستان خوب من هستند آرزوی موفقیت و شادکامی را دارم .
نظر شما
ادامه