کد خبر: ۱۸۴۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان تهران دکتر محمدرضا حزبئی، دکتر علی محمدی مقدم به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان  ورامین منصوب گردید و از زحمات دکتر علی روستا در مدت تصدی مسئولیت این اداره درشهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
این مراسم با حضورمسئولین شهرستان، امام جمعه و فرماندارشهرستان ورامین برگزار گردید.

در این مراسم که روز چهارشنبه در محل شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین برگزار شد، از زحمات و تلاش های دکتر علی روستا در زمان تصدی این مسوولیت تقدیر به عمل آمد.


لازم به توضیح است که دکتر محمدی مقدم پیش ازاین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری بوده است.



 



فرماندار ورامین در این مراسم گفت : فعالیت شبکه دامپزشکی ارتباط مستقیمی با سلامت عمومی جامعه دارد و فعالیت فعالان این عرصه می تواند زمینه ارتقاء سلامت مردم را در استفاده از محصولات دامی سالم فراهم کند.

محسن خوانساری افزود : شهرستان ورامین با دارا بودن واحدهای متعدد دامداری سبک و سنگین نقش بسیار مهمی در تأمین گوشت قرمز و شیر مورد نیاز مردم دارد و نظارت بر عملکرد و فعالیت های این واحدهای دامداری می تواند سهم عمده ای در تولید گوشت و شیر سالم و بهداشتی دارد.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر بر عرضه دام ، نظارت بر ورود دام های سالم و بهداشتی و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری های دامی از جمله وظایفی است که شبکه دامپزشکی می باید نسبت به اجرای آن اقدام نماید .

وی بیان داشت: برخی از بیماری ها میان انسان و دام مشترک است که شبکه دامپزشکی می باید با دقت بیشتر نسبت به کنترل این دست از بیماری ها اقدام نموده و از شیوع آن جلوگیری نماید.

خوانساری تصریح کرد: جلوگیری از ذبح دام در مناطق غیر مجاز و نظارت بر کشتارگاه های مستقر در شهرستان می تواند فعالیت های مربوط به تولید گوشت قرمز و شیر را در سطح شهرستان کنترل کند نماید .

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
0
متاسفانه در این تصویر اثری از حاج آقا محمد اردستانی رییس محترم دامپزشکی و حاج آقا زارع معاونت محترم دامپزشکی ورامین و نیز سایر کارشناسان مانند دکتر آقایی و دکتر سعیدی و دکتر بخشی و .... مشاهده نمی شوند ...........................!!!!!
چاغال
|
-
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
0
مقدم دکتر مقدم را گرامی وبرای ........ روستا آرزوی موفقیت داریم(.......................)
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
Inja be andazeye kafi haj agha hast
قاِئم مقام چاغال(چاغالک)
|
-
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
0
هر حاج آقا که حاج آقا نیست.حاج آقایی حاج آقا است که لوطی باشه،مرام داشته باشه در حد ............................................
به هرحال برای دکتر مقدم و سایر حاج آقاهای مقیم ورامین آرزوی توفیق داریم.خیر است انشاله
نظر شما
ادامه