کد خبر: ۱۸۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

دکتر سید حسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم بیست و ششمین گردهمایی فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد که با حضور مقامات عالیرتبه کشوری برگزار شد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما با این موضوع که صنایع لبنی گفته‌اند روغن زیتون و کنجد را جایگزین پالم می‌کنند، موافقید گفت: ما با هر چه که سازمان غذا و دارو  برای جایگزینی روغن پالم در لبنیات اعلام کند موافق هستیم.

وی افزود: سازمان غذا و دارو برای تصمیم حتما کارهای کارشناسی انجام می‌دهد و تصمیم‌شان مبانی علمی دارد بنابراین اگر استفاده از روغن‌های گیاهی زیتون و کنجد را تأیید کردند ما هم با آن موافقیم.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سؤال که با توجه به ممنوعیت استفاده از روغن پالم از ابتدای مهرماه در صنایع لبنی به جای آن چه روغنی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: پاسخ این سؤال را باید از مسئولین غذا و دارو و کسانی که پروانه بهره‌برداری می‌دهند، بپرسید.

 

برچسب ها: روغن پالم،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
0
آقای دکتر هاشمی، از اینکه به سلامتی مردم می اندبشید از شما ممنونم. شرمنده که جامعه دامپزشکان آن نامه به اصطلاح سرگشاده را خطاب به جنابعالی نوشت و بجای دفاع از تصمیم شجاعانه شما، منفعت کارخانه داران را بر سلامت عمومی ترجیح داد!!
نظر شما
ادامه