کد خبر: ۱۸۵۵

حکیم مهر -  صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضاء و کارکنان خود در نظر دارد تورهای زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس و جزیره کیش برگزار کند.
خدمات و قیمت‌های متنوع این تورهای هوایی امکان مسافرت در زمان های مختلف را برای همه اعضا و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی فراهم می‌کند.
علاقمندان به استفاده از این خدمت جدید می‌توانند با صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به شماره 4-61061101 -021 تماس بگیرند.
برای اطلاع از قیمت و شرایط استفاده از تورهای زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و جزیره کیش روی آدرس زیر کلیک نمایید:

 

http://iranvc.ir//Dorsapax/Data/Sub_0/File/toor.pdf

 

همچنین صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی تسهیلات اعتباری بانک ملت را به عموم اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی اعطا می‌کند.
این صندوق در دور جدید فعالیت های خود برنامه های ویژه‌ای برای ارائه تسهیلات متنوع در زمینه های مختلف به اعضاء و کارکنان این سازمان دارد.
بر این اساس طبق توافق‌های به عمل آمده با بانک ملت همه اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور می توانند با ارائه وثیقه های لازم، تسهیلات اعتباری (وام‌های) بانک ملت برای تأمین کمک هزینه خرید کالای مصرفی با دوام ساخت ایران، خودروهای سواری ساخت داخل و بازسازی و تعمیر مسکن (جعاله) را دریافت کنند.
علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند روی آدرس زیر کلیک نمایند و یا با شماره تلفن 61061101-021 صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تماس بگیرند.

 

http://iranvc.ir//Dorsapax/Data/Sub_0/File/MELAT%20BANK.pdf

 

 

نظر شما
ادامه