کد خبر: ۱۸۵۸۴

 

به نام خدا

جامعه دامپزشکان ایران، تشکلی قدیمی و تأثیرگذار

عمیق‌ترین مراتب شادباش خودم به نمایندگی از هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران را به مناسبت فرارسیدن روز ملی دامپزشکی ابراز می‌دارم.

در روزهای 18-16 اردیبهشت‌ماه جاری، هجدهمین کنگره دامپزشکی ایران، به عنوان معتبرترین و بزرگ‌ترین اجتماع علمی دامپزشکی کشور توسط جامعه دامپزشکان ایران و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ارایه 152 سخنرانی در 23 پانل تخصصی و 475 پوستر و هفت کارگاه تخصصی برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این کنگره از مقام شامخ علمی استاد دکتر اسماعیل ذوقی، استاد پیش‌کسوت و بازنشسته مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی به پاس سال‌ها خدمت صادقانه به‌ویژه در حوزه‌ی بیماری‌های قابل انتقال بین انسان وحیوان و به ویژه بروسلوز تجلیل به عمل آمد.

جامعه دامپزشکان ایران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل صنفی دامپزشکی کشور، همواره تلاش و همت خود را برای ارتقاء و اعتلای دامپزشکی کشور معطوف ساخته است و نقایص موجود را به دور از هر گونه مصلحت‌اندیشی بیان نموده و می‌نماید که نمونه بارز آن نامه‌ی سرگشاده به مقام محترم عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص روغن پالم بود که به دور از جنجال و هیاهو و بر اساس مستندات و نظرات کارشناسی اعضای محترم کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی جامعه تنظیم و تدوین و برای ایشان ارسال شد و در معرض افکار عمومی نیز قرار گرفت که خوشبختانه بازخوردهای خوبی نیز نسبت به آن به وجود آمد.

جامعه دامپزشکان ایران با امید کامل به تأثیرگذاری این گونه ابراز نظر صادقانه و کارشناسانه در تصمیم‌گیری‌های کلان به تلاش خود در موارد مشابه ادامه خواهد داد.

 

دکتر حمید قماشچی

رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران

 

نظر شما
ادامه