کد خبر: ۱۸۶۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

«دکتر محمد لطفی زاده» در وبلاگ خود نوشت:

 

به نام خدای سبحان

سلام به همه شما ... به مناسبت روز ملی دامپزشکی، چهاردهم مهر ماه، دکتر محمد ملازم مهمان برنامه خندوانه شبکه نسیم بود.

 

هر چند در این برنامه متأسفانه اشاره ای به تخصص دکتر ملازم (که تصویربرداری تشخیصی است) نشد و راجع به زوایای بسیار زیاد دامپزشکی سخنی به میان نیامد اما نباید هم انتظار داشت خلاء چندین ساله در یک برنامه جبران شود. در این برنامه پربیننده از اسب گرفته تا مار و دلیجه به داخل استودیو آورده شد و یکی از مهمترین اثرات حضور دکتر ملازم (که دامپزشک بسیار محجوبی است) جمله ای بود که رامبد جوان به زبان آورد و گفت : (میشه توی این مملکت کسی حیوانات را نکشه؟)

دکتر ملازم با نام بردن از دکتر ایمان معماریان از تلاش های او در دامپزشکی حیات وحش تشکر کرد و دقایقی به معرفی نحوه بازتوانی حیوانات در پارک پردیسان و خطر انقراض گونه های مختلف در کشورمان پرداخت.

 

یک نکته مثبت درباره حضور دکتر ملازم این بود که چهره های دولتی تکراری به این برنامه دعوت نشدند و امید است دوستان محترم و عزیزی که در این گونه برنامه ها حاضر می شوند درباره زوایای مختلف حرفه دامپزشکی و بخصوص بعد (دامپزشکی و بهداشت عمومی) و (توانمندیهای بالینی دامپزشکان) و (نقش دامپزشکان در بهداشت مواد غذایی) هم بیش از پیش سخن بگویند و تبیین نمایند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امير رزيدنت
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
0
0
برنامه رو كامل ديدم. خوب بود . هم حرف هاي رامبد جوان و هم دكتر ملازم. فقط اگه دكتر ملازم از خدمات دامپزشكي در بهداشت عمومي و پيشگيري و مهار زئونوزها، نقش دامپزشكان در تحقيقات علوم پايه پزشكي، ساخت واكسن و... هم صحبت ميكردن بهتر بود. واقعا مردم از توانمندي ما دامپزشكان اطلاع نداريم و اين وظيفه فقط و فقط به دوش خودمونه.
محمدرضا افشار
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
0
با سلام برنامه خوبی بود پس از سالها اعتبار دادن به چنین روزی خود قدم بزرگی بود. انشاالله با تداوم ان در سالهای اتی بتوان از نقش این حرفه در سلامت عمومی جامعه سخن گفت.
حسن زاد - دامپزشك
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
0
دكتر ملازم مايه مباهات و افتخار جامعه دامپزشكي ايران است، مردي با قلبي مهربان و معلمي نمونه. خداوند تمامي اساتيد اين مرزو بوم را حفظ كند كه سرمايه هاي ملي ما هستند.
نظر شما
ادامه