کد خبر: ۱۸۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

نخستین نشست نمایندگان دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران

نخستین نشست نمایندگان دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران مورخ 15 و 16 مهرماه امسال در سالن کنفرانس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

این نشست توسط جامعه دانشجویان دامپزشکی ایران و به همت کانون فرهنگی کوشک و به میزبانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

این نشست پس از حضور چشمگیر دانشجویان دامپزشکی در ششمین گرد همایی بزرگداشت روز ملی دامپزشک برگزار و نمایندگان دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران با اهداف و نحوه شکل گیری این جامعه آشنا شده و در رابطه با کلیات آیین نامه به بحث و گفتگو پرداختند.

دکتر محبی نایب رئیس جامعه دامپزشکان ایران در سخنان خود در جمع دانشجویان به ارائه توضیحاتی درباره جامعه دامپزشکان ایران پرداخت و به حاضرین در جلسه قول حمایت کامل از جامعه دانشجویان دامپزشکی ایران را داد.

دکتر مسلمی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز ضمن خوش آمدگویی به میهمانان نشست از تشکیل دهندگان این جامعه تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد تا این جامعه به اهداف تعیین شد خود برسد.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اشاره کرد: دانشجویان خواسته های خود را در فضایی آرام و بدور از حاشیه مطرح نموده و سعی کنند با مذاکره و پیگیری به سمت اهداف خود پیش روند. چرا که دانشجویان فعلی اعضای آینده جامعه دامپزشکی کشور خواهند بود و کشور برای توسعه و پیشرفت به تلاش دانشجویان نیازمند است

در این جلسات سید اردلان موسوی دبیر امور نظارت بر اعضا و عضو هیئت مدیره انجمن جهانی دانشجویان دامپزشکی ( IVSA ) ، دکتر پوریا دهقان پیشه رئیس شاخه ایران جامعه جهانی دانشجویان دامپزشکی و دکتر محمد مهدی فتاحی رئیس سابق این شاخه نیز حضور داشتند.

جامعه دانشجویان دامپزشکی ایران به همت جمعی از دانشجویان دامپزشکی کشور و با حمایت جامعه دامپزشکان ایران پس از تصویب تشکیل این جامعه در مجمع عمومی، تغییر در اساسنامه جامعه دامپزشکان ایران و سیر مراحل اداری در وزارت کشور در تابستان 93 شروع به فعالیت نموده است.

این مراسم با اهداءلوح یادبود به شرکت کنندگان وبازدید از دانشکده پایان یافت.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتقد
|
-
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
0
0
اقایان دکتر جامعه دانشجویان یا جامعه فارق التحصیلات !!!!
نظر شما
ادامه