کد خبر: ۱۸۷۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

چهارمین همایش بین المللی جراحی دامپزشکی در مشهد آغاز به کار کرد

چهارمین همایش بین المللی جراحی دامپزشکی و یازدهمین همایش جراحی، بیهوشی و تصویربرداری دامپزشکی ایران امروز در مشهد آغاز شد.

دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه گفت: این همایش به همت انجمن جراحی دامپزشکی ایران با هدف ارتباط و تبادل آرای متخصصان این رشته درباره آخرین دستاوردها در زمینه جراحی ارتوپدی، جراحی بافت نرم، تصویربرداری تشخیصی، بیهوشی، دندانپزشکی، لنگش، التیام زخم، مهندسی بافت و سایر موارد مرتبط با جراحی دام برگزار می شود.

دکتر احمدرضا محمدنیا افزود: در این همایش سه روزه کارگاه های آموزشی و کمیته های علمی مختلف برگزار می شود و امکان برقراری تالارهای هم اندیشی متعدد نیز در کنار این همایش فراهم شده است.

رئیس انجمن جراحی دامپزشکی ایران گفت: افزون بر علاقه مندان به حرفه جراحی دامپزشکی و اعضای انجمن جراحی دامپزشکی، دست اندرکاران صنایع دامپروری، شرکت های تجاری، اتحادیه ها، تعاونی ها و دیگر صنایع مرتبط با دامپروری مخاطب این همایش هستند.

مسئول روابط عمومی این همایش نیز گفت: در این همایش بیش از 400 نفر از متخصصان جراحی، بیهوشی و تصویربرداری تشخیصی از ایران و کشورهایی نظیر آلمان، ترکیه، پاکستان، انگلستان، آمریکا، اتریش و کانادا شرکت کرده اند.

دکتر حمیده زینلی افزود: در این همایش بیش از 30 مقاله به شکل سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد و خلاصه مقالات و لوح فشرده در قالب کتابچه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

وی گفت: طبق موافقتنامه سازمان نظام دامپزشکی شرکت در این همایش 15 امتیاز بازآموزی و ارائه مقاله در آن 20 امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
0

برگزار كنندگان زحمت زيادي كشيده بودند كه جاي قدرداني مي باشد.
1- همايش از نظر سطح علمي متوسط بود.
2- در كشور خودمان متخصصين و صاحبنظران زيادي داريم كه اگر از انها به عنوان سخنران مدعو دعوت شده بود بيشتر مورد استفاده قرار مي گرفت و هزينه بسيار كمتري هم مي داشت. در حالي كه با هزينه زياد افرادي از خارج از كشور دعوت شده بود كه بجز يك مورد شركت كنندگان بهره بسيار كمي از انها بردند.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
0
0
. از شركت كنندگان داخلي هزينه ثبت نام سنگين گرفته ميشود براي پرداخت هزينه مدعوين خارجي ولو اينكه بارعلمي هم نداشته باشند. اين وسط عده اي براي مقاصد خودشان بهره مي برند براي مثال فردا روز اگر بخواهند براي خودشان يا فرزندانشان ويزا بگيرند از انها استفاده مي كنند.
نظر شما
ادامه