کد خبر: ۱۸۷۸۶

دومین روز از گردهمایی شورای هماهنگی مدیران ستادی و استانی سازمان دامپزشکی کشور با حضور دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی و دکتر محمدرضا صفری رییس نظام دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در دومین روز از گردهمایی شورای هماهنگی مدیران ستادی و استانی سازمان دامپزشکی، دو موضوع اجرای ماده پنج قانون نظام جامع دامپروری برای صدور پروانه های بهداشتی، دامپروری ها، مرغداری ها و آبزی پروری ها و دستورالعمل اجرایی ماده 19 و آئین نامه اجرای نظارت بهداشتی دامپزشکی در خصوص قطع رابطه مالی فی مابین کارفرمایان و مسوولان فنی بهداشتی همچنین ناظرین و بازرسین بهداشتی کشتارگاه ها، مراکز بسته بندی، کارخانجات خوراک دام، کارخانجات جوجه کشی و واحدهای تولیدی در حوزه دامپزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این گردهمایی همچنین راهکارهای اجرای این دو موضوع با هدف ارتقای سطح بهداشتی واحدهای تولیدی و همچنین بهبود ساز و کارهای نظارتی ارایه شد.

دکتر مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم با تاکید بر تعامل و هم افزایی گفت: باید با همکاری یکدیگر موانع شناسایی و برای رفع آن جهت اجرای دستورالعمل ها و قوانین تلاش شود.

وی همچنین بر تشکیل کارگروه مشترک سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی تاکید کرد و افزود: ما باید به یک باور مشترک برسیم؛ اگر در برخی حیطه ها در ارایه خدمت نارسایی مشاهده شود و اقدامی صورت نگیرد، قطعاً شان و عزتی که عرصه دامپزشکی باید داشته باشد را نخواهیم داشت.

دکتر محمد رضا صفری، رییس نظام دامپزشکی نیز در این نشست گفت: به هیچ وجه انرژیمان را صرف عدم تعامل نخواهیم کرد؛ تدبیر اساس کشور است و تعامل سازنده اصل اجتناب ناپذیر ماست.

وی سازمان دامپزشکی را سازمانی مرجع در عرصه دامپزشکی عنوان کرد و ادامه داد: اگر به تعامل سازنده نرسیم، نمی توانیم در دسترسی به منافع مشترک موفق باشیم.

 

 

نظر شما
ادامه