کد خبر: ۱۸۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مراسم تودیع و معارفه رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مقامات و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی ابن سینای نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با حضور دکتر موحدی، مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، محمودی فرماندار، معاون فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و دیگر مسوولین شهرستان نجف آباد، جلسه تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی ابن سینای نجف آباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مأمن پوش رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت های این شبکه در سالهای مسوولیت ایشان گفت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط این شبکه و دیگر ادارات وابسته کارهای خوبی در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مواد غذایی دامی در شهرستان صورت گرفته است که هدف اصلی من در دوران مسوولیت بوده است.

در این جلسه محمودی فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از دکتر مأمن پوش گفت: در طول دوران مسوولیت ایشان خدمات ارزشمند و بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است.

محمودی ادامه داد: ما پذیرفته ایم که در نظام جمهوری اسلامی در هر پستی که هستیم در آن خدمت کنیم و به دکتر حسن پور بابت قبول مسئولیت در شهرستان نجف آباد تبریک می گویم و از مدیریت دامپزشکی استان نیز به دلیل حمایتهایی که همیشه به دامداران این شهرستان داشته، تشکر می نمایم.

دکتر شهرام موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان نیز در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر مأمن پوش، حضور دکتر حسن پور را به عنوان یکی از مدیران موفق دامپزشکی استان در شهرستان نجف آباد تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها، نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه بلکه نوعی جابجایی مسئولیت ها و کسب تجارب بیشتر در عرصه های دیگر است.

وی همچنین با اشاره به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید برای ارتقاء سلامت در جامعه گفت: قطعاً با اهمیت ویژه ای که دامپزشکی در حوزه اقتصاد و سلامت ایفا می کند، تلاش مجموعه مدیران استان نیز بر این است که فارغ از مسائل حاشیه ای به شعارهای سازمان دامپزشکی کشور یعنی؛ برنامه محوری، شایسته سالاری و پاسخگویی همت گمارند.

در ادامه دکتر حسن پور، رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران و به خصوص در مقطع کنونی که همه استکبار و کشورهای غربی با تحریم می خواهند به کشور ما فشار وارد کنند، بسیار سخت است که من این مسئولیت را یک فرصت ارزشمند و الهی برای خدمت به مردم می دانم.

وی تصریح کرد: با کمک مسئولین شهرستان و به ویژه همکاران این شبکه از تمام ظرفیتهای موجود برای خدمت به مردم و به ویژه افراد آسیب پذیر استفاده می کنیم.

دکتر حسن پور اولویت کاری خود را تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات و معضلات دامداران منطقه، بهبود بخشیدن شاخصهای بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت در شهرستان اعلام کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم انتصاب رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد به دکتر حسن پور اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر مأمن پوش تشکر و قدردانی شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر یاسر
|
-
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
0
مبارک باشه بر آقای دکتر حسن پور عزیز
نظر شما
ادامه