کد خبر: ۱۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران صبح اول اردیبهشت ماه به دیدار دکتر محسن دستور رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور رفت.

در این دیدار دکتر سید محمد آقامیری با اشاره به اینکه موضع هماهنگ، اتحاد و هبستگی بین دو سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و سازمان دامپزشکی کشور بهترین راه برای پیشرفت دامپزشکی درکشور است گفت: همه سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در خدمت سازمان دامپزشکی است.
وی افزود: با توجه شخصیت انقلابی جنابعالی انتظار داریم در آینده شاهد گسترش همکاری بین دو سازمان و در پی آن پایداری بیش از پیش امنیت غذایی و سلامت عموم جامعه باشیم.

در ادامه این دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از حضور رئیس و معاونین سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در سازمان دامپزشکی کشور به حضور نیروهای توانمند در سازمان های نظام دامپزشکی ج.ا.ا و دامپزشکی کشور اشاره و اظهار امیدواری کرد: با تعامل، هماهنگی و همکاری بین دو سازمان در آینده شاهد بهبود شرایط در این سازمان ها باشیم.
وی با تأکید بر اینکه سازمان‌های نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دامپزشکی کشور متولیان اصلی خانواده بزرگ دامپزشکی هستند گفت: از این پس مشکلات احتمالی که پیش می‌آید باید در خانواده دامپزشکی به آن رسیدگی شود و خارج از این خانواده همگان باید شاهد یکپارچگی و یکدلی ما باشند.
در این دیدار همچنین دکتر جمشید رزم یار مشاور عالی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحاد بین دو سازمان می تواند تضمین کننده کسب موفقیت در مسیر دستیابی به سلامت و شاخصهای بهداشتی دام و جامعه در حوزه دامپزشکی باشد.
وی خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال کار مضاعف، همت مضاعف نامیدند استفاده از ظرفیت و توان علمی کمیته‌های تخصصی به واسطه حضور اساتید ارزشمند علم دامپزشکی در این کمیته‌های مشترک علمی و کاری نقش مؤثری در تعالی علم دامپزشکی و پیشرفت صنف دامپزشکی در جامعه داشته باشد.
وی افزود: با تشکیل کمیته‌های علمی- تخصصی ویژه در سازمان های دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی ج.ا.ا امکان تهیه برنامه‌های کوتاه و بلند مدت ملی برای مبارزه، کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی به ویژه در مواقع اضطرار از جمله واگیری‌های اخیر بیماری نیوکاسل در صنعت طیور و تب برفکی در دامداری‌ها امکانپذیر می‌باشد.

دکتر احمد اقتصاد مدیر عامل شرکت نظام سبز سلامت نیز در این دیدار با تأکید بر تلاش و همکاری هر دو سازمان برای اجرای هرچه بهتر دستور العمل اجرایی ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی گفت: افرادی در مقام ریاست سازمان دامپزشکی کشور موفق هستند که از خانواده این سازمان بوده اند و در راه خدمت به دامپزشکی و سلامت جامعه و تجربه های عملی بسیاری کسب کرده‌اند.
دکتر سید محسن دستور 31 فروردین ماه در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس و معاونین سازمان نظام دامپزشکی و جمعی از مدیران کل دامپزشکی کشور به ریاست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.
وی پیش از این معاون اداری مالی سازمان دامپزشکی بوده و قبل از قبول این مسئولیت مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی بوده است.
 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۵
0
0
آقای دکتر آقا میری در اختیار سازمان نیست بلکه در حال نابودی آن است
نظر شما
ادامه