کد خبر: ۱۹۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

در حالی که عرضه زیرزمینی کالباس خوک و گراز در سطح شهر تهران مشاهده می‌شود، معاون سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: هرگونه عرضه کالباس گوشت خوک و گراز ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

دکتر جمال‌الدین جاویدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه با وجود ممنوعیت خرید و فروش و واردات فرآورده‌های گوشتی خوک و گراز در کشور، در برخی مغازه‌های فست‌فود پایتخت عرضه می‌شود، گفت: از نظر سازمان دامپزشکی عرضه کالباس خوک و گراز در کشور ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر عرضه کالباس خوک و گراز در کشور به سازمان دامپزشکی ارائه نشده است.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: تمام کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی موظف هستند سوسیس و کالباس تولیدی خود را از گوشت دام‌های حلال تولید کنند.

به گفته جاویدی عمده تولیدات سوسیس و کالباس کشور از گوشت گاو است.

 

خبر مرتبط:

فروش کالباس گوشت خوک در تهران

 

 

برچسب ها: کالباس خوک،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک کارشناس استاندارد
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
0
به نظر من در مرحله تولید حق نظارت بر گوشت با دامپزشکی هست ولی در فست فودها حق مداخله نداریم چون فرآورده خام دامی نیست و مربوط به بهداشت و درمان هست که مواد غذایی قاچاق وارد کشور شده است
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
0
دامپزشکی از بس نیرو زیاد دارد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!علاقه زیادی برای کار تراشیدن برای خود دارد که منم منم بکند نمونه اش بازدید ازتخم مرغ های شیرینی فروش ها و قنادی هاست که هیچ ربطی به ما ندارد جدیدا اضافه کردند.
نظر شما
ادامه