کد خبر: ۱۹۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلسه ستاد مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان روز دوشنبه مورخ 3/9/ 93 ساعت 9 صبح با حضور اعضاء ستاد، مدیرکل معاونت اجتماعی استانداری تهران، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی، و ... در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزارگردید.


در ابتدای این جلسه دکتر حزبئی مدیرکل دامپزشکی استان تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین درجلسه به اهمیت و ضرورت تشکیل این جلسه اشاره کرد و اظهارداشت هماهنگی های انجام شده با دستگاههای اجرائی استان از جمله محیط زیست با توجه به فصل مهاجرت پرندگان باید درقالب برنامه ریزی مشخصی باشد و دقت نظر و تشدید اقدامات پایشی را از جمله اقدامات در دست اجرای این اداره کل برشمرد.

 

سپس دکتر میرزائی رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری های طیور، گزارشی از وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد طیور در دنیا و اهمیت این بیماری به علت همه گیری بالا و همچنین نتایج پایش های صورت پذیرفته ارائه نمود و در پایان، مصوبات جلسه مذکور با جمع بندی نقطه نظرات علمی و فنی اعضاء ستاد به تصویب رسید و با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد جلسه صدرالاشاره خاتمه یافت.

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
0
اين جلسات خيلي جالبند تو ايران تشكيل ميشه ولي از وضعيت انفلوانزا تو دنيا كزارش ميدهند به نظر من اينها اطلاعاتي در مورد وضعيت انفلوانزا تو ايران ندارن ................ شايد خدا يه رحمي بكنه و اتفاقي تو ايران نيفته ................
نظر شما
ادامه