کد خبر: ۱۹۰۷۳

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان بصورت سرزده از از مراکز بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی در منطقه جرقویه علیا و سفلای شهرستان اصفهان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر شهرام موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، به طور سرزده از مراکز بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی از جمله پست ها، داروخانه ها و کلینیک های دامپزشکی در منطقه جرقویه علیا و سفلای شهرستان اصفهان بازدید و از نزدیک با مسئولین آنها دیدار و گفتگو کرد.

دکتر شهرام موحدی در این بازدیدها ضمن گفتگو با مسئولین این مراکز و بررسی مشکلات به ارائه رهنمودهای لازم در خصوص ارائه خدمات بهینه به دامداران و بهره برداران این مناطق پرداخت.

وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: کارکنان دامپزشکی با تلاشهای شبانه روزی در عرصه بهداشت و سلامت گوشت و فرآورده های خام دامی به حق سربازان و به معنای دیگر بسیجیانی گمنام و بی ادعا در جبهه سلامت جامعه اند.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در این بخش گفت: نباید این کمبودها مانعی در انجام وظایف ما در جهت حفظ سلامت و بهداشت عمومی شود و با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود، عملکرد قابل قبولی را در جامعه ارائه دهیم.

یادآور می شود، موحدی در ادامه نیز با حضور در مرکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی جرقویه علیا با مدیریت و کارکنان آن دیدار و به بررسی مشکلات و کمبودهای این منطقه در بخش دامپزشکی پرداخت.

 

 

نظر شما
ادامه