کد خبر: ۱۹۱۰۱

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان بصورت سرزده از از مراکز بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی در شهر ورزنه از توابع شهرستان اصفهان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر شهرام موحدی به طور سرزده از مراکز خصوصی و دولتی دامپزشکی از جمله داروخانه و کلینیک و پست دامپزشکی شهر ورزنه بازدید و از نزدیک با مسئولین آنها دیدار و گفتگو کرد.

دکتر شهرام موحدی در این بازدیدها ضمن گفتگو با مسئولین و بهره برداران این مراکز و بررسی مشکلات، رهنمودهای لازم را در خصوص چگونگی تسریع و تسهیل خدمات بهینه به دامداران این مناطق ارائه داد.

وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: باید به مقوله بهداشت و سلامت مواد غذایی در جامعه توجه جدی صورت گیرد و این جز با همکاری دستگاههای امر و دقت و پیگیری احاد مختلف مردم صورت نمی گیرد.

دکتر شهرام موحدی با اشاره به نقش دامپزشکی در این مقوله افزود : اعتبارات و نیروی انسانی یکی از ارکان مهم نظارتی در این بخش است و سازمان دامپزشکی و ادارات کل تابعه در استانها پتانسیل بالایی در پیشبرد و ارتقاء سطح سلامت در جامعه دارند و با توجه ویژه مسئولین به این حوزه می توان گام های مؤثری برداشت.

یادآور می شود، درحاشیه این دیدار موحدی با حضور در مرکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی اسلام آباد با مدیریت و کارکنان آن دیدار و به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات و کمبودهای این منطقه در بخش دامپزشکی پرداخت.

 

 

نظر شما
ادامه