کد خبر: ۱۹۱۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

نخستین اتاق فکر دامپزشکی کشور روز پنج شنبه در نشستی با حضور مدیران کل دامپزشکی و اموراقتصادی استانداری استان مرکزی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی؛ مدیر کل این اداره در این نشست گفت: اتاق فکر این استان برای برای بهره گیری از نظر جمعی پیشکسوتان و نیروهای متعهد و متخصص و استفاده از بهترین تصمیم ها و نتایج دایرشده است.

«دکتر علی رضائی پور» فرهنگسازی برای بهره گیری از خرد جمعی را یکی از گزینه های مهم برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: این اتاق فکر، با هدف مدیریت و پیشگیری از مشکلات، دستیابی به اجرای طرح شهر سالم از منظر غذا در اراک و حمایت از صادرکنندگان با حضور افراد تحصیل کرده و خلاق در این استان راه اندازی شد.

' محمد مهدی حقدین' رئیس اتاق فکر دامپزشکی استان نیز تعیین دامپزشک معین را جزو برنامه های سازمان دامپزشکی کشور برشمرد و از اعضای اتاق فکر خواست با ارائه نظرات خود در زمینه های مختلف ، دامپزشکی را در تصمیم گیری به نحو احسن یاری نمایند.

مشاور مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در راستای دست یابی به شهر سالم بایستی ابتدا مشکلات موجود را شناسایی و حل آنها را در دستور کار قرار داد.

رضایی افزود: برخی از بیماری ها مانند سرطان در اثر استفاده از مواد غذایی و تغذیه ناسالم ایجاد می شود که برای پیشگیری از آن نیاز است ابتدا موارد را شناسایی و بر اساس آن برنامه های مورد نیاز را تدوین کرد.

وی با یادآوری اقدام ها انجام شده در زمینه سالم سازی شیرخام ، تخم مرغ، خوراک دام و طیور افزود: آموزش های منسجم و اصولی برای پیشگیری از بیماری ها است.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
0
فقط زیاد فکر نکنن کارهای دیگه فراموش بشه. ممنونم
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
0
0
مگه فکر هم می کنند؟!!
اتاق همفکری
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
پیشنهاد می کنم در استانها اداره ای با عنوان مدیریت استراتژیک ایجاد و به عنوان مرکز تجزیه و تحلیل ، تصمیم گیریهای مهم من جمله مقابله با شرایط بحرانی، کنترل بیماریها و ارائه مشاوره مدیریتی به مدیرکل را بر عهده بگیرند.
نظر شما
ادامه