کد خبر: ۱۹۴۰۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
این بیمارستان دارای چهار هزار و پنجاه متر مربع مساحت بوده و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است ...

بیمارستان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گرمسار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حکیم مهر - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از افتتاح بزرگترین بیمارستان دامپزشکی این دانشگاه خبر داد و گفت: مراسم افتتاح با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر طاهره میرساردو صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گرمسار اظهار داشت: این بیمارستان فردا به دست دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

وی اشاره کرد: این بیمارستان دارای چهار هزار و ۵۰ متر مربع مساحت و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تصریح کرد: این بیمارستان دارای بخشهای مختلف داخلی دام های بزرگ و کوچک، مامایی، تصویر برداری تشخیصی، جراحی دامهای بزرگ و کوچک، آزمایشگاه مجهز، طیور و کالبد گشایی می باشد.

میرساردو در خاتمه گفت: با افتتاح این بیمارستان کلیه دامداران و مرغداران منطقه می توانند از خدمات ویژه این بیمارستان بهره مند شده و نسبت به درمان دام های خود اقدام کنند.

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید شهرام میرزمانی
|
-
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
سلام

ابتدا باید از اهتمام مسئولین ذی ربط به این مقوله تشکر کرد اما امیدوارم ساخت بزرگترین بیمارستان دامپزشکی کشور در گرمسار با مطالعه امکان سنجی انجام شده باشد تا در سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی افتتاح آن به کام همه مردم شیرین باشد. لطفا فردا از افتتاح این بیمارستان بازدید و خبر تهیه نمایید و حتما این کار را در پایان سال 94 نیز تکرار نمایید ببینید در شهرستان گرمسار احداث این بیمارستان اقتصادی و علمی بوده است یا نه ؟
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
آقای دکتر میرزمانی، اصلا احداث دانشکده در این شهر با جمعیت دامی اندک اشتباه بود. چه برسد به بیمارستان دامپزشکی و آنهم دارای بخش دام کوچک!!
دكتر دامپزشك
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
اين كار نتنها افتخار نداره بلكه بايد مايه سرافكندگي اقاياني باشد كه اين تصميم را گرفتند چون هنوز به اين درك نرسيده اند كه ساختمان بزرگ با تجهيزات فوق پيشرفته يك دانشجو را به دامپزشك واقعي تبديل نمي كنه، با اين هزينه ميشد يك واحد كوچك گاو شيري ، يك واحد كوچك مكانيزه مرغداري و يك پناهگاه سگ و گربه تأسيس كرد كه دانشجويان مسول كار دار انها باشند و اساتيد بطور عملي كار را به انها ياد ميدادند و دانشجو با مسائل واقعي بازار كار روبرو ميشد و اين واحدها حداقل بخشي از هـزينه جاري خودشان را در مياوردند ولي اي باصطلاح بزرگترين بيمارستان از كجا ميخواد كيس بياره كه پاسخگوي هزينه هاي جاري نگهداري همين ساختمان بزرگ باشد. خيلي از دانش اموختگان فارغ التحصيل يك كاتر گذاشت ساده را براي تجويز سرم به يك سگ نمي توانند چون در دوره دانشجويي به اندازي كافي كيس نداشتند. شما را بخدا بجاي هزينه هاي بيهوده براي ساخت اولين ها و بزرگترين ها اين پول را صرف كارامدترين هاي كوچك كنيد، فكر كنم اگر دانشگاه ها بتوانند با تأسيس و راه اندازي واحدهاي سود ده براي كسب تجربه دانشجويان الگو گذاري كند بهتر از ساخت ساختمانهاي بزرگ بي مصرف است. دانشجويان ما يك تزريق ساده داخل رگي يا معاينه ساده لنگش را در أسب كه نياز به بيمارستانهاي بزرگ و تجهيزات پيشرفته نداره را نمي توانند انجام دهند ، اين بيمارستانهاي بزرگ بيشتر مايه دردسر ميشود تا پيشرفت.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
دوست عزیز جناب دکتر دامپزشک. من هم با نظرتان کاملا موافقم و یکبار گفتم ما دکتر دامپزشک شدیم اما یاد نگرفتیم چگونه تزریق وریدی انجام بدهیم، برخی ها چنان بر من تاختند که فکر کردم همه در دوران تحصیل همه تکنیک ها را یاد گرفتند و حسابی کلینیسین شدند و تنها من در این میان خنگ بودم!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
یادش بخیر ،مسئولین وقت دانشگاه به ما دانشجویان ورودی 86 دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار گفتند که بیمارستان در سال 88 افتتاح می شه و شما می تونید از امکانات به روز آن استفاده کنید .
اما اکنون بعد از 5 سال تاخیر بالاخره بیمارستان افتتاح شد اما حیف که ما یک سال هست فارغ التحصیل شدیم و دیگه نوشدارو بعد از مرگ سهراب هست.....
رزيدنت
|
-
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
با سلام و تشكر از مسئولين دانشكده دامپزشكي گرمسار
دوره عمومي من در دانشكده دامپزشكي گرمسار بود.سال 87 كلنگ بيمارستان زده شد . دليل كندي پروژه هزينه هاي بالاي دانشگاه آزاد و كم شدن دانشجوي دانشگاه آزاد هست. انشاالله ورودي هاي بعد از ما قدر اين امكانات رو بدونن و تلاششون مضاعف بشه.
احمدی
|
-
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
با سلام
من هم در سال 80 وارد این دانشکده شدم
این دانشکده باور کنید حداقل امکانات داشت فقط اساتید متعهد داشت و در هر ورودی هم تعداد زیادی بچه های پیگیر که هم اکنون بسیار موفقند.
باور کنید تست الایزا فقط نمادین بود و به لطف استاد مربوطه فقط یک کیت استفاده شده را دیدیم و برای دیدن کشتارگاه صنعتی ساعتها در راه بودیم تا به زیاران قزوین میرفتیم.امیدوارم دانشجویان از این امکانات استفاده کنند و اساتید هم کوتاهی نکنند
نظر شما
ادامه