کد خبر: ۱۹۴۶۳

مدیر کل و چند تن از مسئولین دامپزشکی استان اصفهان از کشتارگاه سنتی دام نقش جهان خمینی شهر بطور سرزده بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر شهرام موحدی با حضور در کشتارگاه دام نقش جهان خمینی شهر از بخش های مختلف آن بازدید و نحوه کار در این مکان را بررسی کرد.

وی در این بازدید با اشاره به مشکلات کشتار گاههای سنتی دام استان و اینکه همواره یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سازمان دامپزشکی کشور در سطح کلان و ادارات کل تابعه در استانها ارائه گوشت سالم و بهداشتی با رعایت استاندارد های لازم بوده گفت: توجه به مسائل و مشکلات مطرح در بیشتر کشتارگاههای سنتی و کمک به رفع آن در استان از ضروریاتی است که باید توجهی ویژه به آن صورت گیرد.

وی با تاکید بر این موضوع که حدود 30 درصد کشتار دام استان در شهرستان خمینی شهر و در این کشتارگاه است افزود: وضعیت کشتارگاه سنتی دام نقش جهان مطلوب مردم و مسئولان نیست و باید تلاش و همت شبانه روزی مسئولین امر صورت گیرد تا طی سال‌های آینده بتوان از ساخت یک کشتارگاه صنعتی و در شأن این شهرستان بهره برداری کنیم.

وی در ادامه ضمن حمایت خود و مجموعه دامپزشکی استان از سرمایه گذاری در ساخت کشتارگاه صنعتی و هرگونه تلاش برای بهسازی کشتارگاههای سنتی در استان که ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد، خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان و استان در بهبود و ساماندهی وضع موجود شدند.

یادآور می شود، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان نیز در این بازدید دکتر موحدی را همراهی کردند.

 

 

نظر شما
ادامه