کد خبر: ۱۹۶۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان،دکتر مسعود هاشم زاده در جمع خبرنگاران در اداره کل دامپزشکی استان سمنان اظهار داشت: این تعداد آزمایشگاه تشخیص در سه بخش آزمایشگاه‌های تشخیص ادارات کل دامپزشکی در استان‌های کشور، آزمایشگاه تشخیص بخش خصوصی و آزمایشگاه‌های دانشگاهی و مراکز پژوهشی بخش دامپزشکی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در همه استان‌های کشور آزمایشگاه‌های ادارات کل دامپزشکی فعال بوده و حتی فعالیت تعدادی از این آزمایشگاه‌ها به‌صورت ملی و منطقه‌ای انجام می‌شود.

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی بیان کرد: تعدادی از این آزمایشگاه‌ها به‌صورت تخصصی و در حوزه‌های مختلفی مانند ماهی و میگو و نیز دام و طیور فعالیت کرده و تعدادی دیگر از این آزمایشگاه‌ها به‌صورت عمومی اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی دامپزشکی می‌کنند.

هاشم زاده تصریح کرد: از تعداد بیش از 300 آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی در کشور، هم‌اکنون بیش از 240 آزمایشگاه بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی فعال است.

وی افزود: دولت، هرساله اعتبارات مشخصی را برای تجهیز آزمایشگاه‌های دولتی دامپزشکی تخصیص می‌دهد و بخش خصوصی و مراکز دانشگاهی و پژوهشی نیز اعتبارات مختص به خود را در این زمینه‌دارند.

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی از فعالیت بیش از پنج هزار کلینیک دامپزشکی در سطح کشور خبر داد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
0
0
Ishun hatman ashpaz khuneye khunashunam shemordan
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
0
خدا زیادشون کنه!
کلینیسین
|
-
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
0
واقعا جای تاسف داره از این تعداد به جای افتخار کردن.کاش از درامدشون هم مینوشتید. کلینیسین
نظر شما
ادامه