کد خبر: ۱۹۸۲۲


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هشتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته امشب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر افتتاح و پذیرای حضور بازدیدکنندگان شد.

محمدرضا ملاصالحی مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، امیدعلی پارسا معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین، بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین، نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین و تنی چند از مسئولان در افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

بازدید از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه مزبور، اطلاع یافتن از فرآیندهای کاری فعالان در عرصه دام، طیور و کشاورزی و همچنین شناسایی موانع پیش روی این قشر اقدام بعدی مسئولانی بود که در مراسم افتتاح حضور یافته بودند.

هشتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته در حالی برگزار می‌شود که 50 شرکت و مؤسسه داخلی از استان‌هایی همچون خراسان رضوی، تهران، اصفهان،قزوین، آذربایجان شرقی و البرز در مساحتی به وسعت 3 هزار و 600 متر مربع گرد هم آمده‌اند و تا 26 دی ماه دستاوردهای خود را به معرض دید عموم می‌گذارند.

بخش دامپروری و نهاده‌ها 26 درصد، تجهیزات دامپروری 66 درصد و دامپزشکی نیز 8 درصد از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

ارائه توانمندی‌های فعالان در عرصه‌های دام و طیور و کشاورزی، ایجاد آگاهی عمومی، دریافت سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالاهای ارائه شده در حوزه های مزبور، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، رقیب‌شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته از ساعت 15 و پایان آن نیز ساعت 21 است.

 

نظر شما
ادامه