کد خبر: ۱۹۸۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت به سازمان غذا و دارو دستور داد اسامی کارخانجات متخلف که در محصولات خود از روغن غیرمجاز پالم استفاده می‌کردند را منتشر کند.

مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری و یکی از شاکیان پرونده روغن پالم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ماده 43 قانون تعزیرات حکومتی در امور خوراکی و بهداشتی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ملکف است اسامی اقلام خوراکی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام همگانی کند.

این وکیل دادگستری افزود: با گذشت قریب به 9 ماه از زمان رسانه‌ای شدن استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی و با پیگیری بازپرس پرونده و حساسیت دادستان تهران در امور بهداشتی مردم، شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت دستور انتشار اسامی کارخانجات متخلف که در تولید محصولات خود از روغن پالم استفاده می‌کردند را به سازمان غذا و دارو صادر کرد.

به گفته ترک همدانی، سازمان غذا و دارو موظف است ظرف مدت سه روز پس از دریافت این دستور، اسامی کارخانه‌های متخلف را منتشر و نتیجه را به دادستانی تهران گزارش کند.

 

 

 

برچسب ها: روغن پالم،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
0
اگه، اگه اعلام کنند خوب است ولی بعید میدونم!
علیرضا خاکپور
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
یعنی بیان و اسم کارخانه های گردن کلفت و بعضا وابسته به خودشون رو اعلام کنن؟
وگرنه اگه کار یه شرکت کوچک خصوصی بود که تا الان ده بار پلمپ شده بود و فریاد وا سلامتای آقایون بلند بود و دیگر نیازی به حکم قضایی نداشت!
مسول فني سابق
|
-
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
فقط كافيه مديران كارخانه ها بفهمند كه اسمشان توي ليست هست ، چند تا تلفن از طرف دوستان حاجيشون ميشه ، اسم از تو ليست در مياد اخر سال هم به عنوان توليد كننده برتر تقدير نامه هم مي گيره، از اين حكمها زياد صادر ميشه ولي بعد بايگانيها خيلي جا داره.
نظر شما
ادامه