کد خبر: ۱۹۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

"دکتر پیرانی" مدیر کل دامپزشکی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام پویا، در رابطه با توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: همگام با امت آگاه محمدی "صلی الله علیه و اله و سلم" این عمل اهانت آمیز و اندوه بار جاهلی را محکوم می‌کنم.

دکترپیرانی افزود: بار دیگر دست استکبارجهانی و دشمنان کینه توز اسلام از آستین قلم به دستان مزدور غربی بیرون آمد و با ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن علیه پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص ) قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار کرد.

وی اظهار کرد: آنچه که در برهه کنونی از این اقدامات گستاخانه بر علیه مقدسات مسلمانان به ذهن خطور می کند، ایجاد موج اسلام هراسی، ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان و مذاهب و غبارآلود کردن سیمای نورانی مکتب آسمانی اسلام است که بنا به وعده حق الهی بر آن دست نخواهند یافت.

مدیرکل دامپزشکی ایلام ضمن ابراز انزجار از اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به حضرت خاتم المرسلین(ص) تصریح کرد: مسلمین جهان اعم از شیعه وسنی در جای جای دنیا با تاکید بر اصل وحدت و اخوت در عصر کنونی تحت لوای اسلام جمع گشته و دست در دست یکدیگر عزم خود را بر حفظ عزت و کرامت امت اسلامی جزم نمایند.

دکتر پیرانی تاکید کرد: این روزها استکبار جهانی با طراحی شبکه صهیونیست – مسیحی و با کمک گرفتن از اندیشه های جاهلانه ی تکفیری با برافروختن آتش اسلام هراسی، به سرکوب و تحقیر مسلمانان در کشورهای غربی پرداخته است تا ضمن تقویت رژیم صهیونیستی و تضعیف مسلمانان به ویژه فلسطینیان، گرایش روزافزون مردم به اسلام در سرزمین های غربی را مهار نماید.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشک
|
-
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
0
کاش بجای پیوستن به این کمپین به فکر حق الناس میافتاد و در مورد استخدام ............ در اداره دامپزشکی ایلام و اعطای همزمان مجوز کلینیک پاره وقت به ایشان در حالیکه بسیاری از متخصصان بیکار هستند تجدید نظر میکرد!!!!
نظر شما
ادامه